Η BMW επεκτείνει τη γκάμα των boxer: τρείς νέες R 1300 με τεχνολογία και μια κλασική έκπληξη για το 2026.

Η BMW επεκτείνει τη γκάμα των boxer: τρείς νέες R 1300 με τεχνολογία και μια κλασική έκπληξη για το 2026.
5 Φωτογραφίες »

3 νέα μοντέλα με τον 1300άρη του GS, R 1300 R, R 1300 RS και R 1300 RT
Σπορ, άνετη και ταξιδιωτική, διαφορετικοί χαρακτήρες για κάθε χρήση
Η συνταγή: Boxer κινητήρας με 1300κ.εκ και άξονα κίνησης
R 12 GS Μια πολυαναμενόμενη προσθήκη στην γκάμα των κλασσικών

3 νέα μοντέλα με τον 1300άρη του GS, R 1300 R, R 1300 RS και R 1300 RT

Όταν η BMW παρουσίασε επίσημα την R 1300 GS, ήταν προφανές ότι ο νέος κινητήρας της θα έβρισκε σύντομα τον δρόμο του σε άλλα μοντέλα της μάρκας. Φυσικά, η έκδοση Adventure της BMW R 1300 GS ήταν η πιο αναμενόμενη εξέλιξη, ακολουθώντας την παράδοση της σειράς R, η BMW θα επεκτείνει την οικογένεια με περισσότερες παραλλαγές βασισμένες σε αυτή την πλατφόρμα. Τώρα υπάρχει πληροφορία ότι η βαυαρική εταιρεία θα λανσάρει το επόμενο έτος τις BMW R 1300 R, R 1300 RS και R 1300 RT. Προφανώς, αυτή η πλατφόρμα προσφέρει πολλές δυνατότητες, και ο χρόνος θα το δείξει που αλλού μπορεί να χρησιμοποιηθεί.

Σπορ, άνετη και ταξιδιωτική, διαφορετικοί χαρακτήρες για κάθε χρήση

Ακολουθώντας τη λογική ονοματοδοσίας της BMW, κάθε μοντέλο θα έχει έναν σαφώς καθορισμένο σκοπό. Η R 1300 R θα είναι μια roadster χωρίς αεροδυναμική κάλυψη, σχεδιασμένη για πιο δυναμική οδήγηση. Η R 1300 RS θα προσφέρει μια ισορροπία μεταξύ σπορ οδήγησης και άνεσης, χάρη στο αεροδυναμικό fairing της και τέλος, η R 1300 RT θα επικεντρώνεται στον τουριστικό τομέα, με μια πιο ταξιδιωτική εργονομία, όρθια στάση και μεγαλύτερη άνεση για μεγάλες αποστάσεις. Αναμένεται ότι οι νέες R 1300 θα ενσωματώνουν το καινοτόμο σύστημα αυτόματης αλλαγής ταχυτήτων, επιτρέποντας την αλλαγή ταχυτήτων χωρίς να χρειάζεται να πατηθεί ο συμπλέκτης, βελτιώνοντας άνεση και απόδοση στην οδήγηση.

Η συνταγή: Boxer κινητήρας με 1300κ.εκ και άξονα κίνησης

Φυσικά, όλες θα μοιράζονται το ίδιο μηχανικό σύνολο με τις R 1300 GS και R 1300 GS Adventure, τον ανανεωμένο τετράχρονο αερο-υδρόψυκτο κινητήρα boxer των 1.300 cc που πλέον μεταδίδει μέσω υδραυλικά ελεγχόμενης, υγρής σύμπλεξης την κίνηση στον χαρακτηριστικό πλέον άξονα κίνησης της οικογένειας.  Προς το παρόν δεν έχει επιβεβαιωθεί αν θα έχουν την ίδια απόδοση ισχύος και ροπής τα νέα μοντέλα. Μέχρι τώρα, τα επίσημα δεδομένα της GS αναφέρουν μέγιστη ισχύ 145 ίππων στις 7.750 σ.α.λ. και ροπή 149 Nm στις 6.500 σ.α.λ.

R 12 GS Μια πολυαναμενόμενη προσθήκη στην γκάμα των κλασσικών

Από την άλλη πλευρά, οι πληροφορίες αναφέρουν επίσης στοιχεία για την R 12 GS, η οποία θα μοιράζεται χαρακτηριστικά με τις R 12 nineT, R 12S και R 12 cruiser. Αυτό σημαίνει ότι η GS θα εξοπλιστεί με τον αεροελαιόψυκτο κινητήρα boxer DOHC των 1.170 cc, όπως αυτά τα μοντέλα. Αυτή η κίνηση δείχνει τη δέσμευση της BMW στην καινοτομία, ενώ διατηρεί την κλασική ουσία των μοτοσικλετών της, και παράλληλα επεκτείνει την προσφορά της με πιο ευέλικτα και τεχνολογικά προηγμένα μοντέλα.

PROION
BEST MOTO