H CFMOTO εργάζεται πάνω σε μια ιδιαίτερη μπροστινή ανάρτηση τύπου Girder με βραχίονες, μονό αμορτισέρ και τον τροχό να στηρίζεται σε «ψαλίδι».
Όχι ένα ακόμα συνηθισμένο πιρούνι
Δεν πρόκειται για ένα συμβατικό πιρούνι, αλλά για ένα σύστημα που μοιάζει πολύ με το Duolever της BMW, του οποίου η ιδέα προέρχεται από τα σχέδια που ανέπτυξε τη δεκαετία του 1970 ο Βρετανός μηχανικός Norman Hossack. Συγκεκριμένα πρόκειται για βραχίονες που σχηματίζουν ένα παραλληλόγραμμο, στο οποίο εδράζεται ένα ή περισσότερα αμορτισέρ. Το εν λόγω σύστημα είχε αρχικά υιοθετηθεί από την BMW K 1200S το 2003, αργότερα επεκτάθηκε στη σειρά K 1300 και στη συνέχεια στις εξακύλινδρες K 1600, ενώ με κάτι παρόμοιο εφοδίασε και η Honda την τελευταία γενιά της supertourer Gold Wing.
Η CFMOTO εργάζεται πάνω σε μια αντίστοιχη φιλοσοφίας ανάρτηση που θα ελέγχεται από ένα μόνο αμορτισέρ. Η αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αφορά μια σφαιρική άρθρωση που χρησιμοποιείται στον σύνδεσμο του τιμονιού, αλλά τα σχέδια δείχνουν καθαρά ολόκληρη τη διάταξη της ανάρτησης. Στις εικόνες εφαρμόζεται στη μεγαλύτερη μοτοσικλέτα που παράγει ο κινέζος κατασκευαστής, τη 1250 TR-G, η οποία μέχρι στιγμής δεν εισάγεται στην Ευρώπη. Τροφοδοτείται από έναν V-twin κινητήρα 1279 cm³ που ουσιαστικά πρόκειται για ένα τροποποιημένο μοτέρ της KTM, με την ισχύ του να αγγίζει τους 140 ίππους. Στα σχέδια διακρίνονται οι βραχίονες που σχηματίζουν ένα παραλληλόγραμμο στο οποίο εδράζεται μονό αμορτισέρ. Ο τροχός στηρίζεται σε μια διάταξη που θυμίζει συμβατικό «ψαλίδι». Το τιμόνι μοιάζει συμβατικό, αλλά από κάτω φαίνεται να υπάρχει ένας αρθρωτός σύνδεσμος.
Θα προσφέρει άνεση χωρίς υπερβολική βύθιση
Το πλεονέκτημα ενός τέτοιου σχεδιασμού έγκειται στο γεγονός ότι διαχωρίζει τις δυνάμεις που οφείλονται στο φρενάρισμα από εκείνες που προκαλούνται από τις ανωμαλίες του εδάφους, επιτρέποντάς σας μια πιο μαλακή ρύθμιση χωρίς όμως υπερβολική βύθιση. Ουσιαστικά παρέχει μεγαλύτερη άνεση χωρίς να διακυβεύεται η σταθερότητα.
Νέο σύστημα ανάρτησης τύπου Girder από τη CFMOTO
Με ένα αμορτισέρ, βραχίονες και «ψαλίδι»
Θα προσφέρει άνεση χωρίς υπερβολική βύθιση.
Ίσως εφαρμοστεί στη μεγάλη τουριστική 1250 TR-G
Λέτε να δούμε ένα τέτοιο σύστημα και σε μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες;