Πριν λίγες μέρες βγήκαν στην επιφάνεια διπλώματα ευρεσιτεχνίας που δείχνουν την Kymco να είναι στα πρόθυρα εξέλιξης ενός συστήματος οπίσθιου ραντάρ με προειδοποίησης τυφλού σημείου και βοηθό διατήρησης λωρίδας.
Θα προειδοποιεί τον αναβάτη για οχήματα στην τυφλή του γωνία
Συστήματα ραντάρ έχουμε ήδη δει σε διάφορα μοντέλα μεγάλων κατασκευαστών, όπως η ΚΤΜ, η Ducati και η Yamaha, ενώ έχει ήδη περάσει και στην κατηγόρια των scooter, με τη Piaggio να εφοδιάζει το MP3 με σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου και ραντάραπόστασης. Τώρα όπως όλα δείχνουν σε αυτό το παιχνίδι ετοιμάζεται να συμμετάσχει και η Kymco.
Θέλει να είναι η πρώτη που θα βάλει σε δίτροχο scooter εργοστασιακό σύστημα ραντάρ
Στα σχέδια ευρεσιτεχνίας που διέρρευσαν φαίνεται το Kymco ΚRV 180, το πρώτο σε αυτά τα κυβικά scooter που φέρει ανεξάρτητο αλουμινένιο ψαλίδι και τελική μετάδοση με ιμάντα (δεν διατίθεται ακόμη στην Ευρώπη), να εφοδιάζεται με αισθητήρα ραντάρ, ο οποίος είναι τοποθετημένος ανάμεσα στη σχάρα αποσκευών και τη βάση της πινακίδας κυκλοφορίας. Αν η συγκεκριμένη πατέντα μπει σε γραμμή παραγωγής θα είναι το πρώτο δίτροχο scooter με εργοστασιακό σύστημα ραντάρ.
Θα εμφανίζει προειδοποιήσεις στους καθρέπτες
Το οπίσθιο ραντάρ χρησιμοποιείται κυρίως για να προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του και δεν φαίνονται άμεσα από τους καθρέπτες, συγκυρία που μπορεί να οδηγήσει σε ατυχήματα, ειδικά κατά την αλλαγή λωρίδας. Γι αυτό άλλωστε το σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου ονομάζεται επίσης και βοηθός αλλαγήςλωρίδας. Βασικά στοιχεία ενός τέτοιου συστήματος είναι τα προειδοποιητικά σήματα που εμφανίζονται στο οπτικό πεδίο του οδηγού, που συνήθως ενσωματώνονται ως φωτιζόμενα σήματα στους καθρέφτες.
Στα σχέδια ένα Τouring Enduro και ένα Café-racer μοντέλο
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι οι πατέντες ευρεσιτεχνίας της Kymco δεν δείχνουν μόνο εικόνες του KRV 180 ή άλλων scooter, αλλά σε ένα σχέδιο το σύστημα οπίσθιου ραντάρ είναι τοποθετημένο σε μια μοτοσικλέτα με πίσω πλαίσιο από χαλύβδινους σωλήνες και σχάρα αποσκευών, τυπική εικόνα για ένα Τouring Enduro, ενώ μια άλλη απεικόνιση δείχνει δύο ξεχωριστούς αισθητήρες ραντάρ τοποθετημένους κάτω από μια πίσω ποδιά τύπου café-racer.
Το AK 550 ιδανικό για το συγκεκριμένο σύστημα
Μένει να δούμε αν η Kymco θέλει απλώς να κρατήσει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά, όπως συμβαίνει γενικά με τις αιτήσεις διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας, ή αν πραγματικά ετοιμάζονται τέτοια μοντέλα. Από ευρωπαϊκή άποψη, το σύγχρονο, υψηλής ποιότητας maxi scooter AK 550 Premium θα ήταν το τέλειο μοντέλο για το νέο πίσω ραντάρ της Kymco.
Θέλει να γίνει η πρώτη με οπίσθιο ραντάρ σε δίτροχο scooter Tα σχέδια το τοποθετούν πάνω στο ΚRV 180, αλλά θα το δούμε σε όλη τη γκάμα Εικόνες και από touring Enduro και Café-racer μοντέλα Θα προειδοποιεί τον οδηγό μέσω των καθρεπτών Λες εκτός από ραντάρ να δούμε και διαφορετικής φιλοσοφίας μοντέλα από την Kymco;