Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
  • Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
  • Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
  • Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
  • Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300
  • Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά λέει ο σχεδιαστής της 1300

"Η R 1250 GS είχε γίνει ογκώδης και βαριά" λέει ο σχεδιαστής της 1300

Σε συνέντευξη που έδωσε στο ιταλικό περιοδικό Motociclismo, ο Christian Hahn-Woernle, σχεδιαστής του νέου BMW R 1300 GS, μίλησε για το νέο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας, τον στόχο που προσέγγισε με τον νέο σχεδιασμό και τα προβλήματα που αντιμετώπισε συμπεριλαμβανομένης της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

- Οι διαφορές του νέου υποπλαισίου από χυτό αλουμίνιο είναι εμφανείς σε σχέση με το προηγούμενο trellis. Ποιά είναι τα πλεονεκτήματά του;

"Δεν είναι εύκολο να απαντηθεί αυτό , αλλά η επιλογή μας αποτελούσε την καλύτερη επιλογή. Σε αυτό το GS, δόθηκε προσοχή στο concept της προσαρμοστικότητας του αλουμινένιου πλαισίου στο οποίο μπορούν να τοποθετηθούν νέα εξαρτήματα με νέες βάσεις που θα τοποθετούνται κατά τη χύτευση. Έτσι μπορούμε να ενσωματώσουμε εξωτερικές βάσεις για σαμάρια, βαλίτσες και άλλα. Ποτέ όμως δεν θα πω ότι μία λύση είναι πανάκεια, αυτό εξαρτάται πάντα από τον στόχο, τον τύπο της μοτοσυκλέτας και την χρήση της".
 

- Σε πρώτη ματιά η R 1300 GS μοιάζει με μία μικρότερη compact μοτοσυκλέτα. Αυτός ήταν ο κύριος στόχος σας;

"Ήταν ένας από τους βασικούς στόχους, ένα επαναστατικό concept σε σχέση με τα GS  τα τελευταία 20 χρόνια που εξελίσσονταν προσθέτοντας νέες λειτουργίες... και το αποτέλεσμα ήταν ένα εξαιρετικό πολυεργαλείο το οποίο όμως γινόταν ολοένα και πιο ογκώδες και βαρύ. Γνωρίζαμε ότι θα έπρεπε να προσθέσουμε νέες λειτουργίες, ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά, αλλά ταυτόχρονα επιστρέψαμε στο concept της απλότητας, με λιγότερη πολυπλοκότητα στη χρήση της".
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

- Ποιό ήταν το πιο δύσκολο στοιχείο στον σχεδιασμό ή τον οραματισμό;

"Το πως είναι εφικτό να κατασκευαστεί μία μοτοσυκλέτα με όλες αυτές τις λειτουργίες, διατηρώντας άριστη προσαρμοστικότητα στα διάφορα σενάρια χρήσης της αλλά και απλότητα τόσο στην εμφάνιση όσο και στην λειτουργία και ρύθμισή της".
 

- Από το ρεζερβουάρ έχει χαθεί χωρητικότητα ενός λίτρου και είναι πλέον 19. Υπάρχει και ένας μικρός χώρος αποθήκευσης. Δυσκολευτήκατε να διατηρήσετε την χωρητικότητα της προηγούμενης;

"Το ζητούμενο ήταν να διατηρήσουμε την ίδια αυτονομία με το προηγούμενο μοντέλο και αυτό επετεύχθη, διότι ο νέος κινητήρας έχει χαμηλότερη κατανάλωση ενώ προστίθεται και το λειτουργικό ντουλαπάκι. Αναλογιστήκαμε τα υπέρ και τα κατά του να μεγαλώσουμε τον αποθηκευτικό χώρο ώστε να χωράει κάτι παραπάνω από ένα κινητό τηλέφωνο με μία θύρα φόρτισης μόνο και αυτή ήταν η τελική απόφαση. Εν τέλει τα 19 λίτρα είναι ιδανικά για την GS".