LIVE: κίνηση στους δρόμους

Διασκέδαση και χρηστικότητα προσφέρουν τα ATV εφόσον όμως οδηγούνται με τον σωστό τρόπο.

Η σωστή οδήγηση του ATV

Ένα ATV έχει στοιχεία τόσο από αυτοκίνητο, όσο και από μοτοσικλέτα, γεγονός που σημαίνει ότι η εμπειρία σε ένα μόνο από τα παραπάνω οχήματα δεν αρκεί για να το οδηγήσεις και να το χαρείς με ασφάλεια.

 
Τα ATV είναι από τα πιο διασκεδαστικά οχήματα που υπάρχουν στον πλανήτη. Οι δυνατότητες κίνησης στο χώμα που έχουν είναι σχεδόν ανεξάντλητες και ανάλογα με τον τύπο τους μπορούν να προσφέρουν διασκέδαση σε μικρές ή μεγάλες δόσεις αλλά και τις υπηρεσίες τους σε κάποιον επαγγελματία, εφόσον έχουμε να κάνουμε με UTV.

Οι παρακάτω συμβουλές, θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τις ικανότητές σας στη σέλα ενός ATV και να νιώθετε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κάθε φορά που βγαίνετε για μια βόλτα., είτε στην πόλη είτε στην εξοχή. Όπως και να έχει θα πρέπει σίγουρα να προπονηθείτε αρκετά γιατί η ανάγνωση από μόνη της δεν προσφέρει κάτι στις οδηγικές σας εμπειρίες.



· Στις στροφές ο αναβάτης γέρνει πάντα το σώμα του προς το εσωτερικό της στροφής ώστε να χαμηλώσει το κέντρο βάρους, και να απομακρυνθεί ο κίνδυνος ανατροπής του οχήματος. 

· Ταυτόχρονα, ο αναβάτης σφίγγει το ATV στη στροφή με το σώμα, και δεν κρατιέται από το τιμόνι τραβώντας το προς το εσωτερικό της στροφής. Αν το κάνει αυτό, τότε το ATV μπορεί εύκολα πάλι να σηκωθεί στις δύο ρόδες.

· Αντίθετα από την οδήγηση με μοτοσικλέτα, στο ATV τα πόδια του αναβάτη παραμένουν πάντα στα μαρσπιέ. Η αντανακλαστική κίνηση να πατήσουμε πόδι σε κάποια αστάθεια του οχήματος (αν έχει έρθει πχ. στις δυο ρόδες), απαγορεύεται δια ροπάλου! Υπάρχει τεράστιος κίνδυνος να «μαζέψει» κάποιος τροχός του ATV το πόδι μας, με πολύ δυσάρεστες συνέπειες!

· Ανεβαίνουμε τις ανηφόρες κάθετα και όχι πλάγια για να μην τουμπάρει το ATV.

· Όταν ανεβαίνουμε ανηφόρες φέρνουμε το σώμα μας μπροστά -μπροστά πάλι για να αποφύγουμε την τούμπα.

· Γενικά βοηθάμε το ATV με τη συμμετοχή του σώματος μας, χαμηλώνοντας όσο γίνεται το κέντρο βάρους μας όπου χρειάζεται, ανάλογα με την περίσταση (αριστερά-δεξιά-μπροστά-πίσω) αλλά και την ταχύτητα με την οποία κινούμαστε. 

· Αν ενσυνείδητα θέλουμε να σηκωθεί το ATV στις 2 πλαϊνές ρόδες, για προχωρημένη οδήγηση στο χώμα, όπου θέλεις να αποφύγεις κάποιο εμπόδιο, ή λάκκο με ταχύτητα, τότε αλλάζει το πράγμα, και πράττουμε τα αντίθετα από τα παραπάνω.

· Προσέχουμε να μην αφήνουμε εμπόδια που εξέχουν να περνάνε κάτω από το ATV μας, αλλά πατάμε πάνω τους, ώστε να μην πληγώσουν το κάτω μέρος του οχήματος μας. 

· Πάντα πλησιάζουμε τα όρια μας σιγά-σιγά και σε χώρους που προσφέρουν ασφάλεια.
·
Αν αρχίσει να σηκώνεται το ATV στις δύο πλαϊνές ρόδες και εμείς θέλουμε να το επαναφέρουμε στις τέσσερις, τότε κλείνουμε το γκάζι και στρίβουμε το τιμόνι προς την μεριά των τροχών που πατάνε στο έδαφος –δηλαδή αντίθετα με την φορά της στροφής- ώστε να προσγειωθούμε στις τέσσερις ρόδες και να μη συνεχίσουμε στις δύο.

· Τα άλματα θέλουν πείρα και προσοχή και δεν είναι για πρωτάρηδες, παρότι τα ATV συνήθως τα καταφέρνουν καλά σε αυτό τον τομέα, λόγω μεγάλης διαδρομής των αναρτήσεων. Αν παρόλα αυτά θέλετε να δοκιμάσετε, αρχίστε με χαμηλά. Προσοχή, γιατί οι τραυματισμοί από άλματα είναι οι χειρότεροι. 

· Προσοχή στον συνεπιβάτη που αλλάζει δραματικά την συμπεριφορά του ATV, καθώς ελαφραίνει αισθητά το εμπρός μέρος. Ως αποτέλεσμα το ATV φρενάρει δυσκολότερα, υποστρέφει πολύ περισσότερο, και αυξάνεται ο κίνδυνος ανατροπής σε στροφή. 

 

??????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ