Μετά την μεγάλη απήχηση που είχε το rally concept Τ7, που παρουσίασε πέρυσι η Yamaha, είναι λογικό η Ιαπωνική εταιρεία να θέλει να βγάλει στην παραγωγή μια μεσαίου κυβισμού on-off μοτοσυκλέτα βασισμένη στο MT-07.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 689 κυβικών εκατοστών, φορέθηκε αρχικά στο MT-07, συνέχισε την πορεία του στο MT-07 Tracer και τώρα θα κινεί τη νέα adventure μοτοσυκλέτα της Yamaha. Από το MT-07 προέρχονται επίσης και τα όργανα, που είναι όμορφα και εύκολα στο χειρισμό.
Αν εξαιρέσουμε το καμουφλάζ, η μοτοσυκλέτα φαίνεται να είναι πολύ κοντά στα τελικά στάδια εξέλιξής της. Είναι εξοπλισμένη με τροχό 21 ιντσών εμπρός και 18 πίσω, κάτι που σε συνδυασμό με τις μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, θα αυξάνει σημαντικά τις δυνατότητές της στο χώμα. Περιμένουμε το τελικό μοντέλο, να διαθέτει προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα και μεγάλη σχάρα για πρόσδεση αποσκευών.
Ο κινητήρας και τα ηλεκτρονικά, μάλλον δεν θα έχουν αλλαγές, σε αντίθεση με το πλαίσιο και το ψαλίδι. Γύρω από τον κινητήρα υπάρχουν σωλήνες, που μπορεί να αποτελούν μέρος του πλαισίου, δεν μπορούμε, όμως, να διακρίνουμε από που ξεκινάνε. Ίσως να προσφέρουν έξτρα προστασία στον κινητήρα, αν τελικά περάσουν στη μοτοσυκλέτα παραγωγής. Το ψαλίδι είναι ίσιο και από τις δύο πλευρές, σε αντίθεση με του MT-07, που είναι «μπανάνα» από τη μεριά της εξάτμισης. Το πιρούνι εμπρός είναι ανεστραμμένο και μπορεί να διαθέτει κάποιες ρυθμίσεις.
Δεδομένου ότι είναι βασισμένο στο MT-07, αναμένουμε η τιμή του να είναι προσιτή. Περιμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις.