Η τελευταία Ducati Diavel V2, φόρος τιμής στο δικύλινδρο L-Twin
H Ducati China με το Mandrill Garage αποχαιρετούν το V2
Σχεδίαση με CAD και τρισδιάστατη εκτύπωση για μέγιστη ακρίβεια
Μεταλλικά στην όψη και στην υφή με νέες γρίλιες, προστατευτικά και υποπλαίσιο
Κινητήρας 1262 κ.εκ. με 157 ίππους και διατήρηση εργοστασιακών εξαρτημάτων
H Ducati China με το Mandrill Garage αποχαιρετούν το V2
Η Ducati China, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για έναν εντυπωσιακό αποχαιρετισμό του V2 κινητήρα της Diavel πριν την εισαγωγή του νέου V4 μοντέλου, συνεργάστηκε με το Mandrill Garage, ένα από τα κορυφαία εργαστήρια custom μοτοσυκλετών στην Κίνα. Ο Luo Hao, ιδρυτής του Mandrill Garage, με πάνω από δέκα χρόνια εμπειρίας, ανέλαβε να δημιουργήσει μια μοναδική έκδοση της Diavel που θα τιμά την κληρονομιά του V2 κινητήρα. Η επιλογή του Mandrill δεν ήταν τυχαία, καθώς το εργαστήριο έχει ήδη συνεργαστεί με την Ducati σε προηγούμενα projects, όπως η κατασκευή ενός αγωνιστικού Scrambler, ενισχύοντας την παρουσία της μάρκας στην κινεζική αγορά.
Έμπνευση από το DeLorean DMC-12 και τρισδιάτατη εκτύπωση
Η σχεδίαση της custom Diavel αντλεί έμπνευση από το εμβληματικό αυτοκίνητο DeLorean DMC-12 της ταινίας «Επιστροφή στο Μέλλον», με αιχμηρές γωνίες και υφή βουρτσισμένου μετάλλου. Για την επίτευξη αυτής της αισθητικής, το Mandrill Garage χρησιμοποίησε προηγμένες τεχνολογίες, όπως 3D σάρωση και σχεδίαση CAD, επιτρέποντας την ακριβή προσαρμογή των νέων εξαρτημάτων στο πλαίσιο της μοτοσυκλέτας. Τα νέα προστατευτικά πάνελ κατασκευάστηκαν μέσω 3D εκτύπωσης, προσφέροντας ταχύτητα στην παραγωγή και άψογη εφαρμογή, ενώ παράλληλα επέτρεψαν την υλοποίηση σύνθετων σχεδιαστικών λεπτομερειών που θα ήταν δύσκολο να επιτευχθούν με παραδοσιακές μεθόδους.
Μεταλλικά στην όψη και στην υφή με νέες γρίλιες, προστατευτικά και υποπλαίσιο
Η αντικατάσταση του αρχικού υποπλαισίου με αυτό του XDiavel διευκόλυνε την προσαρμογή των νέων εξαρτημάτων. Τα εκτυπωμένα πάνελ, αν και έχουν την εμφάνιση βουρτσισμένου μετάλλου, είναι κατασκευασμένα από πλαστικό, μειώνοντας το βάρος και διατηρώντας την ανθεκτικότητα. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, οι οποίες προστατεύονται με γρίλιες επίσης εκτυπωμένες σε 3D, συμβάλλουν στην επιθετική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Επιπλέον, τα καλύμματα του ψυγείου και τα νέα τμήματα του υποπλαισίου σχεδιάστηκαν με ακρίβεια, ενσωματώνοντας λειτουργικά στοιχεία όπως αποθηκευτικούς χώρους και φωτιστικά σώματα, χωρίς να διαταράσσεται η συνολική αισθητική.
Κινητήρας 1262 κ.εκ. με 157 ίππους και διατήρηση εργοστασιακών εξαρτημάτων
Η μοτοσυκλέτα διατηρεί ανέπαφο τον κινητήρα L-Twin χωρητικότητας 1.262 κ.εκ. με απόδοση 157 ίππους στις 9.250 σ.α.λ. και 129 Nm στις 7.500 σ.α.λ., καθώς και τα υψηλής ποιότητας εργοστασιακά εξαρτήματα, όπως τις αναρτήσεις της Öhlins και τα φρένα της Brembo. Η αντίθεση μεταξύ της βουρτσισμένης μεταλλικής εμφάνισης των πάνελ και των μαύρων ματ στοιχείων του κινητήρα, των τροχών και του ψαλιδιού, προσδίδει έναν δυναμικό χαρακτήρα. Η κόκκινη γυαλιστερή βαφή του πλαισίου και οι διακριτικές κόκκινες λεπτομέρειες στο αμάξωμα αναδεικνύουν την ιταλική κληρονομιά της Ducati, δημιουργώντας ένα οπτικό αποτέλεσμα που συνδυάζει παράδοση και καινοτομία.