Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ
  • Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ

Kove 450 Rally: Μονοκύλινδρο, έτοιμο για αγώνες Rally στα 7.995 ευρώ

Απόδοση 42 αλόγων και 14αρι ρεζερβουάρ
Γνήσιο off-roader με 21 και 18 τροχούς
Τεράστιες διαδρομές αναρτήσεων που καταπίνουν τα πάντα
Στα 145 κιλά στεγνό και διαθέσιμο κιτ με υψηλότερη ιπποδύναμη

Απόδοση 42 αλόγων και 14αρι ρεζερβουάρ

Το νέο 450 Rally της Kove έρχεται κάνoντας μία ηχηρή είσοδο στην ελληνική αγορά ως το τρίτο μοντέλο της ανερχόμενης εταιρείας και ένα που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο καθώς είναι βγαλμένο κατευθείαν από τους αγώνες Rally όπως το Dakar, όπου και έχει δοκιμαστεί διεξοδικά. Εφοδιάζεται από έναν μονοκύλινδρο τετραβάλβιδο κινητήρα 449cc με διάμετρο και διαδρομή εμβόλου 94,5 και 64 χλστ αντίστοιχα και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος έχει μέγιστη ισχύ 42 αλόγων στις 8.500 σαλ και ροπή 35 Nm στις 6.500 σαλ. Έχει αποδείξει την αξιοπιστία και αποτελεσματικότητά του μέσα από πολύωρες δοκιμές σε όλων των ειδών τα τερέν αλλά και σε αγώνες όπως το Dakar ενώ προστατεύεται από μία ανθρακονημάτινη ποδιά και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Σύμφωνα με την εταιρεία έχει μία κατανάλωση της τάξης των 4,6λ/100χλμ κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το διαιρούμενο εμπρόσθιο ρεζερβουάρ 14 λίτρων, με τη σύνδεση μέσω σωληνώσεων, και το πρόσθετο δοχείο καυσίμου 16 λίτρων στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας στα πρότυπα των αγωνιστικών Rally, μπορεί να φτάσει στα 600 χιλιόμετρα η απόλυτη αυτονομία του ενώ η κύρια αγγίζει σχεδόν τα 300 για να μην μείνεις ποτέ μονάχος στην έρημο. 

Γνήσιο off-roader με 21 και 18 τροχούς

Σαν μία γνήσια off-road μοτοσυκλέτα (σχεδόν motocross), αλλά με δυνατότητα έκδοσης πινακίδας και όλα τα απαραίτητα στοιχεία (βάση πινακίδας, φλας) ώστε να μπορεί να οδηγηθεί στον δρόμο, αποκτά τροχούς διαμέτρου 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ακτίνες φυσικά και ελαστικά με πολύ επιθετικό προφίλ για έντονη χωμάτινη χρήση σε διαστάσεις 90/90 εμπρός και 140/80 πίσω. Ο αυθεντικός ράλλυ σχεδιασμός του είναι διάχυτος από την στενή και ψηλή σιλουέτα του, μέχρι τα γραφικά του και στοιχεία όπως η διάταξη των ρεζερβουάρ όπως προαναφέραμε. Η διαμόρφωση της μοτοσυκλέτας καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα αναγκών από την πλοήγηση σε απάτητα χωμάτινα, λασπώδη μέσα σε δάση ή και αμμώδη τερέν στην έρημο, μέχρι και την πλοήγηση στην αστική ζούγκλα ή το ταξίδι σε επαρχιακούς δρόμους για την αναζήτηση της επόμενης χωμάτινης περιπέτειας μακριά από το σπίτι. Από σήμερα μάλιστα (Δευτέρα 27/5), θα την δούμε να αγωνίζεται στο Hellas Rally Raid όπου θα αποδείξει την αξία της. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τεράστιες διαδρομές αναρτήσεων που καταπίνουν τα πάντα

Το ανεστραμμένο πιρούνι YU-AN διαμέτρου 49 χλστ με διαδρομή 240mm (ή 289 χλστ στην έκδοση high seat), είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ικανό να “αναμετρηθεί” με οποιαδήποτε δυσκολία ή εμπόδιο συναντήσει ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας, χάρη στις σωστά μελετημένες αποσβέσεις ακόμη και για τα πιο απαιτητικά τερέν. Βράχια, ρίζες αλλά και άλματα δεν θα το προβληματίσουν όπως και το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ πίσω, με την διαδρομή επίσης μεγαλύτερη από 280 χλστ. Ανάλογα με την επιλογή της ψηλής ή πιο χαμηλής έκδοσης αλλάζουν και το ύψος σέλας από τα 960 στα 910 χλστ αντίστοιχα και η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος από τα 310 στα 260 χλστ. Το μεταξόνιο επίσης αλλάζει λόγω της προτεταμένης ανάρτησης και φτάνει τα 1.490 χλστ στην ψηλή έκδοση ενώ τα 1.475 χλστ στην πιο "κοντή". Το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και σε συνδυασμό με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο διαθέτει άριστη ακαμψία που βελτιώνει τον χειρσισμό της μοτοσυκλέτας όπως επίσης και το τιμόνι μεταβλητής διατομής που εδράζεται σε αλουμινένια καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί σε κλίση ανάλογα με τις προτιμήσεις του αναβάτη, ενώ διαθέτει λιτούς και ποιοτικούς διακόπτες που αναπτύχθηκαν με γνώμονα την αντοχή και την ευχρηστία. Στα φρένα του Kove 450 Rally συναντάμε έναν δίσκο - μαργαρίτα εμπρός διαμέτρου 288 χλστ, με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240 χλστ πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η μοτοσυκλέτα διαθέτει δικάναλη μονάδα ABS 9,1MB της Bosch της οποίας η λειτουργία απενεργοποιείται για τον πίσω τροχό για την χωμάτινη οδήγηση. 

Στα 145 κιλά στεγνό και διαθέσιμο κιτ με υψηλότερη ιπποδύναμη

Η γωνία κάστερ είναι αρκετά οξεία στις 29 μοίρες ώστε να είναι ευέλικτη, ενώ το βάρος της δεν ξεπερνά τα 145 κιλά στεγνή. Ταυτόχρονα τα πλευρικά επικοινωνούντα δοχεία καυσίμου εμπρός, είναι τοποθετημένα κάθετα κρατώντας το μεγαλύτερο μέρος του καυσίμου χαμηλά ώστε να διατηρείται το κέντρο μάζας της μοτοσυκλέτας όσο το δυνατό χαμηλότερα βελτιώνοντας περεταίρω την δυναμική οδήγησης για τον αναβάτη. Στον πίνακα οργάνων, συναντάμε μία ευανάγνωστη, έγχρωμη TFT οθόνη η οποία είναι τοποθετημένη ψηλά, ώστε να μπορεί ο αναβάτης να την διαβάσει και κατά την όρθια οδήγηση και συμβαδίζει με τα πρότυπα των οργάνων των Rally μοτοσυκλετών αποκτώντας όλες τις απαραίτητες για τον αναβάτη ενδείξεις τόσο για τις διαδρομές του όσο και για τη λειτουργική κατάσταση της μοτοσυκλέτας του. Αυτός κατά την αγορά, έχει μάλιστα την δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ δυο κιτ αναβάθμισης που αυξάνουν την ιπποδύναμη κατά 5,5 και 9,5 άλογα αντίστοιχα για το αντίτιμο των 275 και 1.040 ευρώ παραπάνω. Στο πρώτο περιλαμβάνεται ένα πλήρες φιλτροκούτι, διαφορετικός προγραμματισμός της ECU και μεσαίο τμήμα εξάτμισης, ενώ στο δεύτερο ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης τιτανίου. Να αναφερθει φυσικά πως με αυτή την προσθήκη η κυκλοφορία της μοτοσυκλέτας παύει αυτόματα να είναι νόμιμη στο δημόσιο οδικό δίκτυο. Η Kove 450 Rally κοστίζει 7.995 ευρώ στην Ελλάδα και τα πρώτα κομμάτια έχουν ήδη φτάσει στην χώρα μας. Σημαντικό να αναφερθεί, πως σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες κοστολογείται στα 8.990 ευρώ σε αντίθεση με την χώρα μας. Το Kove 450 Rally είναι μία γνήσια Rally μοτοσυκλέτα για τον δρόμο, που μπορεί να χαρίσει χαμόγελα είτε σε αγνωνιζόμενους που θα την "ξεζουμίσουν" ψάχνωντας δευτερόλεπτα και πηγαίνοντας από stage σε stage χωρίς trailer ή και σε ερασιτέχνες που αναζητούν μία ελαφριά μοτοσυκλέτα με πολλές δυνατότητες που θα τους βοηθήσει να απογειώσουν τις οδηγικές τους ικανότητες για ένα πολύ προσιτό αντίτιμο (ή ακόμα και σε εκείνους που θέλουν να "πουλησουν μούρη" έχοντας μία μοτοσυκλέτα Rally προδιαγραφών).