Το εργαστήριο Redonda Motors στην Πορτογαλία αποφάσισε να τροποποιήσει μια Harley-Davidson Ironhead στη cafe racer εκδοχή της και να μας παρουσιάσει τη νέα της μορφή.
Η ομάδα του Redonda Motors αφοσιώνεται μόνο στις τροποποιήσεις μοτοσυκλετών και τελευταία και στην κατασκευή ηλεκτρικών δικύκλων. Αυτή τη φορά αποφάσισε να πειραματιστεί με μια Harley-Davidson Ironhead. Ο «Ironhead» ήταν ο κινητήρας της H-D Sportster πριν αντικατασταθεί από τον κινητήρα Evolution το 1986.
Πρόκειται, λοιπόν, για μια Harley Ironhead του 1985. Η έμπνευση για αυτή τη δημιουργία προήλθε από τη δεκαετία του `60. Η μοτοσυκλέτα έχει κομψές κι απλές γραμμές. Έχει μια απλή, αλλά γεμάτη λεπτομέρειες εμφάνιση.
Για να βελτιωθεί η πέδηση της μοτοσυκλέτας, το αρχικό σύστημα ανάρτησης και πέδησης αντικαταστάθηκε από αυτό του Suzuki GSXR 1998. Οι αρχικές ζάντες διατηρήθηκαν για να ταιριάζουν με τα νέα ελαστικά Maxxis Classic με τη λευκή λωρίδα. Στην αριστερή πλευρά της μοτοσυκλέτας έχουν τοποθετηθεί δυο κόρνες, που ταιριάζουν με το ύφος της μοτοσυκλέτας.
Στο πίσω τμήμα, η ανάρτηση αντικαταστάθηκε από αμορτισέρ Koni Racing, προσαρμοσμένα στην αισθητική των 60`s και στο σύστημα πέδησης τοποθετήθηκε μια δαγκάνα Konico 4-εμβόλων. Οι αρχικές αντλίες φρένων και συμπλέκτη έχουν αντικατασταθεί από μια σύγχρονη, ακτινική Brembo.
Ο σκοπός του Redonda Motors ήταν οι αλλαγές που έγιναν, να προσθέσουν αξιοπιστία στη μοτοσυκλέτα. Έτσι το αρχικό καρμπυρατέρ αντικαταστάθηκε από ένα S & S και ο πολλαπλασιαστής είναι της Dyna. Επιπλέον, μια αντλία Ducati Diavel τοποθετήθηκε στον συμπλέκτη για να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη. Για το φίλτρο αέρα δημιουργήθηκε ένα κομμάτι από ανοξείδωτο ατσάλι με το σύμβολο των Round Motors.
Το σύστημα εξάτμισης είναι από ανοξείδωτο ατσάλι και συνδυάζει το μοντέρνο design με το κλασικό σχεδιασμό. Για την εμφάνιση του εμπρόσθιου τμήματος και τη διατήρηση των μινιμαλιστικών γραμμών, χρησιμοποιήθηκε η αισθητική μιας άλλης μυθικής μοτοσυκλέτας της δεκαετίας του `60, της Honda Dream. Για το λόγο αυτό τοποθετήθηκε ταχύμετρο Koso, ένδειξη πίεσης λαδιού και ένας πλευρικός προβολέας.
Η σέλα σχεδιάστηκε συγκεκριμένα για τη μοτοσυκλέτα και χρησιμοποιήθηκε ένα προστογαλικό υλικό, που είναι ο φελλός. Το υλικό αυτό είναι εξαιρετικά ανθεκτικό και αδιάβροχο και δε χρησιμοποιείται μόνο για πώματα μπουκαλιών.