Εντυπωσιακή και υγρόψυτκη πλέον η Electra Glide Ultra Limited που παραμένει πιστή στις γραμμές τις αμερικάνικης εταιρίας.

Δύσκολα καταλαβαίνει κάποιος πως η νέα Ultra Glide είναι υγρόψυκτη. Οι παρατηρητικοί θα προσέξουν τις μεγάλες μαύρες τρύπες στα πλαϊνά πλαστικά για να φτάνει ο αέρας στα ψυγεία.

Ελαφρώς μεγαλύτεροι είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι του νέου μοντέλου της Harley Davidson.

Αν οι δύο τροχοί σας πέφτουν λίγοι μπορείτε να αποκτήσετε την Tri Glide που επωφελείται επίσης από το νέο κινητήρα.

Ιδου το σύστημα ψύξης των κεφαλών του μεγάλου V-2.

Οθόνη αφής 6,5 ιντσών και πλήρες σύστημα ψυχαγωγίας που δέχεται καιφωνητικές εντολές.

Εντυπωσιακά τα νέα χειριστήρια που φέρουν δύο Joystick αλλά και δακτυλίδι στο άκρο του γκριπ.

Harley Davidson: Υγρόψυξη στα τουριστικά το 2014

Η υγρόψυξη βρίσκει το δρόμο της και στα πιο παραδοσιακά μοντέλα της Harley Davidson, όπως αποδεικνύουν και οι τρεις νέες μοτοσικλέτες που παρουσιάστηκαν, μεταξύ άλλων, για το 2014.

 
H υγρόψυξη αποτελεί μέρος του προγράμματος της αμερικάνικης εταιρίας που η ίδια ονομάζει «σχέδιο Rushmore», Ουσιαστικά πρόκειται για την εφαρμογή «νέων» τεχνολογιών στα παραδοσιακά της μοντέλα η οποία πραγματοποιήθηκε αφού οι άνθρωποί της ήρθαν σε επαφή με πάρα πολλούς κάτοχους Harley Davidson για αρκετό καιρό σε Αμερική και Ευρώπη. Αφού λοιπόν συζήτησαν μαζί τους ανακάλυψαν πως η υγρόψυξη μπορεί πλέον να εφαρμοστεί και στους δικούς τους κινητήρες χωρίς να θεωρηθεί ιεροσυλία από το παραδοσιακό της κοινό.

Οι «νέες»  μοτοσικλέτες της Harley Davidson για το 2014, εκείνες που δέχτηκαν αλλαγές βάσει του παραπάνω σχεδίου είναι οι εξής: Road King, Street Glide, Street Glide Special, Electra Glide Ultra Classic, Ultra Limited, Tri Glide Ultra, CVO Ultra Limited, και CVO Road King.

Εκείνες όμως που φέρνουν τα μεγάλα νέα, τον υγρόψυκτο κινητήρα δηλαδή, είναι η Electra Glide Ultra Classic, η τρίκυκλη Tri Glide Ultra και η CVO Limited. Στην τελευταία μάλιστα ο κυβισμός έχει αυξηθεί από τις 103 κυβικές ίντσες στις 110 (1.802 κ.εκ.).

Το πλήρες όνομα του κινητήρα είναι Twin Cooled High Output Twin Cam 103, η χωρητικότητα του ανέρχεται στα 1.690 κ.εκ. και η ροπή στα 138 Nm στις 3.750 σ.α.λ. Τα δύο μικρά ψυγεία έχουν τοποθετηθεί μέσα στα πλαϊνά πλαστικά και οι σωληνώσεις έχουν κρυφτεί πολύ προσεκτικά ώστε τίποτα να μην είναι εκτεθειμένο σε κοινή θέα. 

Ουσιαστικά το νέο σύστημα ψύξης για τον μεγάλο V-2 φροντίζει να σταθεροποιεί τη θερμοκρασία στις βαλβίδες και τους αυλούς εξαγωγής με τον αέρα και το λάδι να συνεχίζουν να αποτελούν την κύρια μορφή ψύξης του κινητήρα. Για να καταλάβετε ακριβώς πώς λειτουργεί η υγρόψυξη της αμερικάνικης εταιρίας ρίξτε μια ματιά σε αυτό εδώ το βίντεο. 

Ο ίδιος κινητήρας, χωρίς την υγρόψυξη κινεί και τα υπόλοιπα νέα μοντέλα και οι αλλαγές που έχει δεχτεί σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ εντοπίζονται στους νέους εκκεντροφόρους αλλά και στο ανασχεδιασμένο φιλτροκούτι. Αυτές οι αλλαγές έχουν περάσει και στην υγρόψυκτη έκδοση. 

Τέλος, να πούμε πως η συμπίεση του μοτέρ ανέβηκε από τα 9,6 στα 10,1:1 ενώ σύμφωνα με τη Harely Davidson η θερμοκρασία που αναπτύσσει πλέον ο μεγάλος V-2 είναι σημαντικά μικρότερη.

Το «σχέδιο Rushmore» έφερε αλλαγές και στο σύστημα πέδησης των μοτοσικλετών της Harley Davidson. Σύμφωνα με την εταιρία τα δισκόφρενα των δύο τροχών συνδυάζονται μεταξύ τους ηλεκτρονικά ενώ υπάρχει και σύστημα ABS για την αποφυγή του μπλοκαρίσματος. Στις Electra Glide Ultra Classic και Ultra Limited αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού ενώ με αυτό μπορούν να εφοδιαστούν οι Street Glide και Road King. 

Τα τουριστικά μοντέλα φέρουν επίσης στον εξοπλισμό τους νέα φώτα ημέρας LED στον κεντρικό προβολέα αλλά και στους δύο μικρότερους τα οποία η Harley Davidson ονομάζει «Daymaker». Μια σειρά από LED βλέπουμε και στο πίσω μέρος στις Electra Glide Ultra Classic, Ultra Limited Motorcycle και Tri Glide Ultra. Αυτές οι τρεις έχουν εξοπλιστεί και με οθόνη αφής 6,5 ιντσών που φέρει σύστημα GPS και bluetooth, ενώ στην Electra Glide Ultra Classic έχει προστεθεί και σύστημα φωνητικών εντολών (!), κάτι που γίνεται για πρώτη φορά στους δύο τροχούς σύμφωνα με τη Harley Davidson.

Τέλος, από το σχεδιαστήριο πέρασαν και τα χειριστήρια τα οποία φέρουν τώρα και joystick για την ευκολότερη πλοήγηση στα διάφορα μενού της οθόνης.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ