Προσιτές και πολύπλευρες

Honda CB500X vs Benelli TRK 502

Αποτελούν δυο από τις σημαντικότερες entry level επιλογές. Δες τώρα πώς οι διαστάσεις, οι χώροι, ο εξοπλισμός και η συμπεριφορά θα σε βοηθήσουν να επιλέξεις μεταξύ CB500X και TRK 502.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

BENELLI: ΤΡΚ 702/702Χ Προσφορά 3 βαλίτσες

Πρόκειται για δυο σύγχρονες μοτοσυκλέτες κατάλληλες για κατόχους Α2 διπλώματος, που μπορούν να εισάγουν ομαλά τους άπειρους αναβάτες στον κόσμο των δυο τροχών, αλλά και να ικανοποιήσουν τους πιο απαιτητικούς και έμπειρους αναβάτες. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία, όμως έχουν σημαντικές διαφορές, ώστε να επιλέξεις με βάση τις ανάγκες σου.

Το Benelli είναι πιο μεγάλο σε διαστάσεις και ταξιδιάρικο, αλλά το Honda είναι πιο ευέλικτο μέσα στην κίνηση της πόλης.
Τα νούμερα επιβεβαιώνουν αυτό που φαίνεται με το μάτι. Το TRK 502 είναι μεγαλύτερο σε μήκος και πλάτος με αποτέλεσμα να δείχνει πιο μυώδες και χορταστικό στο μάτι, ενώ τα αιχμηρά πλαστικά προσθέτουν πόντους στην περιπετειώδη εμφάνιση. Όμως, ο μεγαλύτερος όγκος έχει αρνητική επίπτωση στην κίνηση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα κι εκεί το Honda τα πηγαίνει καλύτερα. Οι μικρότερες διαστάσεις σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού, του χαρίζουν ευελιξία και το καθιστούν πιο εύχρηστο στην καθημερινή μετακίνηση.
 
Για να είναι ο συνεπιβάτης χαρούμενος θα χρειαστείς τη σέλα του TRK, αλλά η πιο χαμηλή του Honda θα σε βοηθήσεις να πατήσεις πιο εύκολα τα πόδια στο έδαφος.
Σε γενικές γραμμές και οι δυο μοτοσυκλέτες προσφέρουν υψηλά επίπεδα άνεσης. Η απόσταση της  σέλας του CB500X από το έδαφος είναι χαμηλή και μπορούν ακόμα και χαμηλού αναστήματος αναβάτες να πατούν με ασφάλεια τα πόδια τους στο έδαφος. Το TRK διαθέτει λίγο περισσότερο αφρώδες, ενώ το κομμάτι της σέλας που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι μεγαλύτερο και βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο με τη σχάρα. Αυτό δίνει τη δυνατότητα να φορτώσεις κάποιο μεγάλο σάκο, ενώ μπορείς να χρησιμοποιείς τις χειρολαβές για να δέσεις πράγματα.

Το ταξίδι με το CB500X είναι πιο ήσυχο, επειδή ο κινητήρας λειτουργεί σε χαμηλές στροφές. Αν όμως προτεραιότητα σου είναι η προστασία από τον αέρα, το TRK θα σε καλύψει σε μεγαλύτερο βαθμό.
Οι μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλέτες μπορούν να συνδυάσουν ιδανικά την καθημερινή μετακίνηση με κοντινά ή και πιο μακρινά ταξίδια. Οι μεγάλες επιφάνειες και η ζελατίνα του TRK παρέχουν πολύ καλή κάλυψη από τον αέρα, κάτι που ο ιδιοκτήτης θα εκτιμήσει στην κίνηση στο επαρχιακό δίκτυο και στην εθνική. Το Honda από την άλλη  πλευρά διαθέτει πολύ καλή κλιμάκωση στο κιβώτιο ταχυτήτων και αρκετά μακριά έκτη, ώστε να λειτουργεί ο κινητήρας σε χαμηλές στροφές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πετυχαίνει χαμηλότερη κατανάλωση και μικρότερα επίπεδα θορύβου.

Το Benelli έχει στον στάνταρ εξοπλισμό προστατευτικά κάγκελα και βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ στο Honda ξεχωρίζει η ποιότητα των πλαστικών.
Είναι πολύ συνηθισμένο οι ιδιοκτήτες street touring μοτοσυκλετών να εξοπλίζουν τις μοτοσυκλέτες τους με βαλίτσες για να έχουν αποθηκευτικούς χώρους και να αυξήσουν το επίπεδο πρακτικότητας. Επίσης τις εφοδιάζουν με προστατευτικά κάγκελα, ώστε να μην προκληθούν μεγάλες ζημιές σε ενδεχόμενη πτώση. Το TRK 502 διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, αλλά και κάγκελα, κάτι που δεν συναντάμε συχνά. Η Honda από την άλλη μεριά θέλει να κερδίσει την προτίμηση των αγοραστών ποντάροντας στην υψηλή ποιότητα κατασκευής, αφού δεν υπάρχει σημείο πάνω της που να δημιουργεί παράπονα, ενώ η συναρμογή των πλαστικών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Το Benelli TRK 502 είναι μια νέα προσθήκη στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού street touring μοτοσυκλετών και έχει να αντιμετωπίσει πολύ καταξιωμένα μοντέλα. Είναι μια πολύ προσιτή και τίμια επιλογή για όσους θέλουν μια μοτοσυκλέτα που να κάνει τα πάντα. Η Honda από την άλλη πλευρά δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Το CB500X είναι μια πολύ ικανή και ποιοτική μοτοσυκλέτα, που εκτός από τις δυνατότητές του ποντάρει στην αξιοπιστία, την διαχρονική αξία και την υψηλή τιμή μεταπώλησης που συνοδεύει το όνομα Honda.

  • nikos

    μανωλη εισαι ασχετος τελος. κουκλι το μπενελι αλλα η καταναλωση τσιμπαει το CB με κατω απο 4 σκιζει +ποιοτητα και αξιπιστια. συντηρηση οικονομια αυτονομια - δειχνει μικρο λιγος εξοπλισμος μπενελλι + μεγεθος ψηλη πισω σελα εξοπλισμος - καταναλωση βαρυ δυσκινητο το μπενελι δειχνει ποιο ταξιδιαρικο αλλα την μακρια 6η την εχει το cb.... to benelli φορτωμενο με καλουδια αλλα μακροπροθεσμα το πληρωνεις σε μπετζινα το χοντα πολυ ποιο οικονομικο σε συντηρηση αφου εχει 1 δισκο που του ειναι υπεραρκετος.

      4
  • Μανώλης

    Beneli τέλεια, πανέμορφη, η αίσθηση οδήγησης φανταστική μεγάλης ON-OFF, ποιότητα πολύ καλή, τίμια τιμή. Η Honda καλή η οδήγηση είναι σάν παπάκι πληρώνεις τη λέξη Honda , τέλος.

      18