Οδηγώντας
Αφού ο Δημήτρης έκανε τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους, έφτασε η στιγμή να δούμε και εμείς πώς μεταφράζεται η παραπάνω τεχνολογία σε μια σφικτή πίστα όπως αυτή των Μεγάρων. Το πρώτο που σου κάνει εντύπωση μόλις ξεκινήσεις είναι η ελαφριά αίσθηση και η κοφτερή συμπεριφορά που σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις σε κάνει να νομίζεις ότι οδηγείς supersport και όχι superbike. Η ευκολία με την οποία αλλάζει κατεύθυνση είναι πρωτοφανής για 1000αρι όπως και ο τρόπος που βουτά στο εσωτερικό της στροφής κρατώντας με ακρίβεια χιλιοστού τη γραμμή που έχεις επιλέξει όση φόρα και αν ¨κουβαλάς¨. Μια φόρα που όπως διαπιστώσαμε χρειάζεσαι, αφού όσο και αν ακούγεται περίεργο supersport θυμίζει και ο τρόπος που αποδίδει ο κινητήρας. Για να δείξει το καλό του πρόσωπο εκλιπαρεί για στροφάρισμα, όμως το πολύ μακρύ γρανάζωμα και η χάραξη των Μεγάρων δεν ήταν ο ιδανικός συνδυασμός για να απολαύσεις τη δύναμή του, ειδικά αν το στροφόμετρο βρισκόταν κάτω από τις 6.000σ.α.λ όπου το κλαπέτο της Akrapovic παρέμενε κλειστό. Από εκεί και πάνω, όσο ανέβαιναν οι στροφές του κινητήρα, η απόδοση και ο ήχος άλλαζαν άρδην. Η δύναμη έκανε την εμφάνιση της και το πίσω ελαστικό της Bridgestone βασιζόταν στο εξαιρετικό traction control για να διατηρήσει την πρόσφυση του, μιας και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ανέβηκαν πολλά επίπεδα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και σε βοηθούν να πας γρήγορα χωρίς να παρεμβαίνουν άσκοπα.
Στην πίστα των Σερρών τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά, στα Μέγαρα όμως είναι επιβεβλημένη μια αλλαγή στα γρανάζια ακόμη και για track day, κάτι που επαλήθευσε τρεις μέρες αργότερα ο Δημήτρης. Μερικά δόντια στην τελική μετάδοση μεταμόρφωσαν κυριολεκτικά τη μοτοσυκλέτα, αφού στη δεύτερη ¨βόλτα¨ και χωρίς να έχει γράψει αγωνιστικά χιλιόμετρα στη σέλα της, γύρισε με άνεση σε χρόνους πανελληνίου πρωταθλήματος με μονές προσθήκες τα αγωνιστικά μαρσπιέ και ένα ζευγάρι σλικ ελαστικά. Το κοντύτερο γρανάζωμα ¨ξυπνάει¨ τη μοτοσυκλέτα και η γλυκιά απόκριση στο δεξί γκριπ (ακόμη και στον πιο ¨άγριο¨ χάρτη) σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς τη δύναμη της, έχοντας φυσικά στο πλευρό σου το εξαιρετικό πλαίσιο-ψαλίδι και τις αναρτήσεις που δουλεύουν σωστά, αφού ακόμη και στις εργοστασιακές ρυθμίσεις αντεπεξέρχονται στην γρήγορη οδήγηση. Στην ημιενεργητική λειτουργία Α1 μπορείς να απολαύσεις ένα track day χωρίς να ασχοληθείς καθόλου με τις ρυθμίσεις, ενώ αν ψάχνεσαι για τον τέλειο γύρο, αρκεί να επιλέξεις το Μ1 από την οθόνη και να το φέρεις ακριβώς στα μέτρα σου (κάτι για το οποίο φρόντισε ο Δημήτρης). Τα φρένα της Brembo έχουν δύναμη και σωστή αίσθηση, ενώ όπως κάνουν οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι μπορείς να αφαιρέσεις την ασφάλεια του ABS αν δεν θες την παρέμβαση του σε περιβάλλον πίστας. Το νέο CBR είναι πιο κοντά από ποτέ σε μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα, όμως παρά την επιθετική θέση οδήγησης και τους 214 ίππους δεν χρειάζεται να είσαι πρωταθλητής για να το ευχαριστηθείς. Είναι ένα καλοστημένο σύνολο με αίσθηση 600αριου, κορυφαία περιφερειακά και πολληηή δύναμη που αποδεικνύει ότι ένα καλό τετρακύλινδρο εν σειρά μπορεί να τα βάλει στα ίσια με οποιονδήποτε ανταγωνιστή.

Ένα σετ μαρσπιε και σλικ ελαστικά αρκούσαν ώστε ο Δημήτρης να κάνει ¨αγωνιστικούς¨ χρόνους στη δεύτερη βόλτα με το νέο του CBR.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »