Με 42 ίππους, 3 riding modes, ρυθμιζόμενο traction control και ανεστραμμένο πιρούνι Showa, το νέο CBR250RR 2023 μπορεί να σε βάλει με αξιώσεις στον κόσμο των supersport. Αρκεί να μη μένεις στην Ευρώπη…
Με 42 ίππους, 3 riding modes και ρυθμιζόμενο traction control
Το μικρού κυβισμού supersport περνάει στην τρίτη γενιά του καθώς η Honda ανακοίνωσε αλλαγές για το CBR250RR του 2023. Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί επίσημα στην Ιαπωνία στις 20 Φεβρουαρίου και όπως όλα δείχνουν, το δικύλινδρο μοτέρ θα αποδίδει 3 επιπλέον ίππους φτάνοντας τους 42 με τον κόφτη να ανεβαίνει στις 14.000 σ.α.λ. Ο αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 3 χαρτογραφήσεις που θα επηρεάζουν όχι μόνο την απόδοση αλλά και την απόκριση στο άνοιγμα του ride-by-wire γκαζιού. Επίσης, θα είναι εξοπλισμένο με traction control ρυθμιζόμενο σε 3 επίπεδα για να προσαρμόζεται στις συνθήκες και το επίπεδο του αναβάτη.
Το εμπρός μέρος κοσμεί το ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP της Showa, ενώ το βάρος του θα είναι 168 κιλά. Δυστυχώς, όπως συνέβη με τις προηγούμενες γενιές του μοντέλου, το νέο CBR250RR δεν θα εισάγεται στην Ευρώπη, καθώς όπως όλα δείχνουν, το μικρό ενδιαφέρον για αυτή την κατηγορία είναι αποτρεπτικός παράγοντας για τη Honda.
Supersport τσέπης
42 άλογα και κόφτης στις 14.000 σ.α.λ
3 χαρτογραφήσεις και ρυθμιζόμενο traction control
Aνεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP
Δεν θα το δούμε στην Ευρώπη
Θα είχε λέτε μέλλον στην Ελληνική αγορά με περίπου 6.500 ευρώ που κοστίζει στην Ιαπωνία;