Τεχνικά
Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
250 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
76x55 |
Συμπίεση
(:1) |
10.7 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
23/8.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
2.2/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7.7 |
Κατανάλωση
(λτ/100χμ) |
4.1 |
Τελική
ταχύτητα (χμ/ώρα) |
145 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
145 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο ημίδιπλο περιμετρικό |
Αναρτήσεις
Ε |
USD, 43χλστ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή
(χλστ.) |
250 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ. 2Ε |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ, 1Ε |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό
Ε |
90/90-21 |
Ελαστικό
Π |
120/80-18 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.195 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.445 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
875 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
ΔΥ |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
ΔY |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Σ/Φ |
Υ |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
ΔΥ/Υ |
QJMOTOR SRK 125 S: Streetfighter 125ρι στην Α1 κατηγορία
Top 5 «χειμωνιάτικα» αξεσουάρ μοτοσυκλέτας και scooter
Τα πιο δυνατά μικρά Supersport στην Α2 κατηγορία
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Ο Axel Pons άφησε τους αγώνες και περπάτησε από την Ισπανία ως το Πακιστάν
Brixton Cromwell 250: Α2 μοτοσυκλέτα, με ρετρό εμφάνιση και σύγχρονα χαρακτηριστικά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr