Αν και παρουσιάστηκε μόλις πέρσι το Dream Yuga ανανεώνεται στον τομέα του κινητήρα αποκτώντας μεγαλύτερη δόση τεχνολογιών που μειώνουν τις τριβές και την κατανάλωση.
Το κοινό ανταποκρίθηκε στο Dream Yuga και μέσα σε ένα χρόνο οι πωλήσεις του στη αχανή αγορά της Ινδίας ξεπέρασαν τις 300.000 μονάδες. Αυτός ήταν και ο λόγος που η Honda Ινδίας αποφάσισε να το κάνει ακόμη καλύτερο σε ένα τομέα που βλέπει ότι υπάρχουν ακόμη περιθώρια βελτίωσης, παρά την ιδιαίτερα προσιτή τιμή στην οποία προφέρεται αλλά και το σκληρό ανταγωνισμό που έχει να αντιμετωπίσει. Για την αγορά της Ινδίας, η Honda ονομάζει αυτή τη μετάγγιση τεχνολογίας HET (Honda Eco Technology) και είναι κάτι ανάλογο με τις τεχνολογίες που έχουμε δει στη γενιά κινητήρων eSP της ιαπωνικής εταιρίας σε απλούστερη όμως μορφή.
Ελαφρύτερα μηχανικά μέρη, λοιπόν, για τον μικρό αερόψυκτο κινητήρα, τα οποία μειώνουν τις απώλειες ισχύος και τις εσωτερικές τριβές και αυξάνουν την συνολική του απόδοση κατά 11%. Η ισχύς του ανέρχεται στους 8,5 ίππους και η ροπή στα 0,9 kgm, ωστόσο το πιο σημαντικό στοιχείο για το Dream Yuga, είναι η χαμηλότερη κατανάλωση.
Τώρα, με ένα λίτρο καυσίμου η μικρή μοτοσικλέτα μπορεί να διανύσει 74 χλμ., έναντι των 72 με την προηγούμενη έκδοση του κινητήρα του. Η διαφορά εμφανίζεται πολύ μικρή στα χαρτιά, αφού πρόκειται για εργοστασιακές μετρήσεις, ωστόσο, στην πραγματικότητα τα πράγματα ίσως να είναι σημαντικά καλύτερα σε σχέση με πριν. Η τιμή της βασικής έκδοσης (μανιβέλα, ταμπούρα εμπρός πίσω, ακτινωτοί τροχοί) παραμένει στα ίδια επίπεδα με του…απερχόμενου μοντέλου και ανέρχεται στα 577 ευρώ.
Η ανανέωση του Dream Yuga αποτελεί μόνο μια από τις ενέργειες της Honda Ινδίας για την επικράτηση της στην εγχώρια αγορά στα επόμενα δύο με τρία χρόνια. Σειρά για την εφαρμογή των τεχνολογιών HET έχουν τα Shine, Stunner, Unicorn και Trigger, το «βαρύ πυροβολικό» της Honda-έως 150 κ.εκ.- για την αγορά της Ινδίας.