Πρόκειται για μια είδηση που μας έρχεται κατευθείαν από την Ιαπωνία και αφορά μια από τις πιο αγαπητές μοτοσυκλέτες της Honda, την CB750F. Λόγω της τεράστιας ζήτησης, η εταιρεία αποφάσισε κάτι, που είχε κάνει και πριν δύο χρόνια για τα NSR250 και CB750: Θα κάνει ξανά διαθέσιμα, γνήσια ανταλλακτικά.
Σε μια σκηνή που κυριαρχείται από το custom, τις αναπαλαιωμένες μοτοσυκλέτες σε όλο τον κόσμο αλλά και την δυσκολία ανεύρεσης ανταλλακτικών για τα παλιότερα μοντέλα, η Honda φαίνεται ότι δίνει μια λύση στους «σκληροπυρηνικούς» φίλους της. Για να απλοποιήσει τη διαδικασία αλλά και να ικανοποιήσει όσους περισσότερους γίνεται, η Ηonda θέσπισε μια σειρά κανόνων για την δράση: Το ανταλλακτικό πρέπει να είναι «απαραίτητο για την λειτουργία» και να «έχει μεγάλη ζήτηση», αλλά να «μην μπορεί να αντικατασταθεί» από aftermarket κωδικό.
Σύμφωνα με όσα δημοσιεύει το περιοδικό Young-Machine, μετά τον Απρίλιο, θα γίνουν διαθέσιμοι 18 διαφορετικοί κωδικοί ανταλλακτικών, στους οποίους περιλαμβάνονται ενδεικτικά: Οι εσωτερικές καδένες του κινητήρα, ντίζες γκαζιού και τσοκ, πλευρικά καλύμματα του κινητήρα, πίσω κέλυφος φαναριού, διάφορες βίδες και παξιμάδια και άλλα.
Γιατί ωστόσο μια τέτοια κίνηση είναι τόσο σημαντική; Υπάρχει και ένας ακόμα λόγος, πέρα από όσους αναφέραμε: Η διατήρηση της αξίας του μοντέλου, αφού όσο περισσότερα γνήσια ανταλλακτικά φέρει μια τέτοια μοτοσυκλέτα, τόσο πιο ψηλά φτάνει η ταμπέλα της τιμής της…