Honda NC 750X και CB 125F άμεσα διαθέσιμα

Honda NC 750X και CB 125F άμεσα διαθέσιμα

Τα ανανεωμένα NC 750X και CB 125F σε περιμένουν στην Promoto Ginossatis για να τα αποκτήσεις.

HONDA: 5 μοτοσυκλέτες με όφελος ως και 1240ε!

Με νέες παραλαβές μοντέλων η Promoto Ginossatis φροντίζει να καλύπτει τις ανάγκες της αγοράς και παραμένει στο πλευρό των αναβατών. Ανάμεσα στα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα προστέθηκαν τα NC 750X και CB 125F. Ας τα γνωρίσουμε καλύτερα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Honda NC 750X

Για το 2021 η Honda θέλησε να τονίσει ακόμη περισσότερο τον all round χαρακτήρα του μοντέλου αναβαθμίζοντας κινητήρα, κιβώτιο, πλαίσιο, εργονομία καθώς και τα ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας αποδίδει 4 παραπάνω ίππους φτάνοντας έτσι τους 58 στις 6.750 σ.α.λ, με την ροπή να παραμένει στα 7 Kgm. Σε συνδυασμό με τις κοντύτερες τρείς πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο (χειροκίνητο και DCT) και την μετατόπιση του κόφτη 600 σ.α.λ προς τα πάνω βελτιώνονται οι επιδόσεις, δίνοντας παράλληλα πιο σπορ αίσθηση. Η διαχείριση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού γκαζιού το οποίο συνδυάζεται με traction control 3 επιπέδων (με δυνατότητα απενεργοποίησης), αλλά και 3+1 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης κινητήρα: Standard, Sport, Rain και User.
Το ύψος της σέλας χαμήλωσε κατά 30χιλ χάρη στη μικρότερη διαδρομή των αναρτήσεων, ενώ το τηλεσκοπικό πιρούνι των 41χιλ έχει πλέον διαδρομή 120χιλ (αντί 153,5) όπως και το monoshock αμορτισέρ, το οποίο εδράζεται με μοχλικό και διαθέτει ρύθμιση για την προφόρτιση του ελατηρίου. Στον τομέα των φρένων, η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με δίσκους 320χιλ και 240χιλ εμπρός και πίσω αντίστοιχα που συνδυάζονται με δικάναλο σύστημα ABS. O χαρακτηριστικός αποθηκευτικός χώρος στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ μεγάλωσε σε χωρητικότητα φτάνοντας τα 23 λίτρα ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ένα Adventure κράνος, ενώ ακριβώς από πάνω του υπάρχουν ειδικές ράγες που επιτρέπουν την τοποθέτηση tank bag.
 
Honda CB 125F

Ο κινητήρας των 125 κυβικών φέρει την τεχνολογία ESP και έχει πολλές αλλαγές στο εσωτερικό του: ο κύλινδρος είναι offset τοποθετημένος, ενώ νέα είναι τα ρουλεμάν στο σύστημα βαλβίδων για μείωση της τριβής. Επιπλέον, υπάρχει μπεκ ψεκασμού λαδιού κάτω από το πιστόνι, το οποίο το ψύχει αλλά και μειώνει ακόμα περισσότερο την τριβή του με τον κύλινδρο. Παράλληλα, η μίζα καταργείται και την θέση της παίρνει το σύστημα εκκινητή-γεννήτριας ACG, που έχουμε γνωρίσει και στα SH και PCX. Με αυτό, η εκκίνηση του κινητήρα εν στάση και η παραγωγή ηλεκτρισμού εν κινήσει, γίνεται από το ίδιο εξάρτημα, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος του κινητήρα. Πράγματι, η Honda δηλώνει ότι το νέο μοτέρ του CB125F είναι 7 κιλά ελαφρύτερο από το απερχόμενο. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει 10,9 ίππους και 1,1 kgm ροπής, παράλληλα η Honda ανακοινώνει μεγάλη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου του νέου CB 125F, που πέφτει μόλις στα 1,5 λίτρα ανά 100 χλμ, ανεβάζοντας την θεωρητική αυτονομία (από ρεζερβουάρ 11 λίτρων) στα αδιανόητα 734 χιλιόμετρα!
Τα δύο αμορτισέρ πίσω ρυθμίζονται σε προφόρτιση, ενώ οι τροχοί του έχουν διάμετρο 18 ιντσών. Το πιρούνι έχει διάμετρο 31 χιλιοστών, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκο 240 χιλιοστών εμπρός και ταμπούρο 130 χιλιοστών πίσω, με συνδυασμένη πέδηση CBS. Ανανεωμένη είναι και η εμφάνιση του μοντέλου, με επιθετικότερο στυλ και πιο έντονη χρήση του μαύρου για περισσότερο σπορ παρουσιαστικό, ενώ το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED.

Email: info@promoto.gr
http://promoto.gr/
Facebook Page
instagram: promoto_ginosatis

Ωράριο λειτουργίας:

Δευτέρα – Παρασκευή: 09:00 – 21:00
Σάββατο: 10:00 – 15:00  

Διαβάστε ακόμα: