LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tο σύστημα Idle Stop σβήνει και επανεκκινεί τον κινητήρα του PCX στα φανάρια.

Μαζί με το σύστημα Idle Stop, ο κινητήρας eSP ευθύνεται για τη χαμηλή κατανάλωση του scooter.

Η σέλα απαιτεί λίγη προσπάθεια παραπάνω, μέχρι να κλείσει και να ακουστεί το κλικ.

Honda PCX 150: Φανάρια; Ποια φανάρια;

Έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε τα φανάρια σαν ενόχληση, αφού μας κρατούν ακίνητους για αρκετά λεπτά, με τον κινητήρα να λειτουργεί. Όχι πια! Με το PCX 150,δεν αποτελούν παρά ένα ευχάριστο διάλειμμα!

 
Αυτό οφείλεται στο σύστημα Idle Stop, το οποίο σβήνει και επανεκκινεί τον κινητήρα του PCX στα φανάρια. Έτσι, ο αναβάτης δεν ανησυχεί για τη βενζίνη που καταναλώνεται στο ρελαντί, όσο περιμένει στο φανάρι. Και μπορεί η ποσότητα που καίγεται σε ένα φανάρι να μη φαντάζει μεγάλη, σκεφτείτε όμως, πόση από τη βενζίνη που βάζετε σε ένα πρατήριο καίγεται έτσι, στην περίπτωση που έχετε να κινηθείτε στο κέντρο, ανάμεσα στο μποτιλιάρισμα και σε δεκάδες φανάρια που μοιάζουν να περιμένουν πότε θα φτάσετε, ώστε να κοκκινίσουν. 
Όσο το PCX 150, λοιπόν, είχε αναλάβει τη μετακίνησή μου, τα φανάρια σταμάτησαν να με απασχολούν. Και – νομίζω πως αυτό έχει να κάνει με την ψυχολογία και το καλό κάρμα – όσο δε σε νοιάζουν τα φανάρια, το σύμπαν μοιάζει να συνωμοτεί και να φροντίζει ούτως ώστε να σε υποδέχονται πάντοτε με πράσινο! Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι, από τη στιγμή που αποφάσισα να υπολογίσω πόσο χρόνο περνάω με το PCX σβηστό στο φανάρι (στη διαδρομή από το σπίτι στη δουλειά και αντίστροφα), το κόκκινο δε διαρκούσε παρά μόνο μερικά δευτερόλεπτα! 
Τα επίπεδα πρακτικότητας, πάντως, που μου προσέφερε το Honda PCX 150, όσο βρέθηκε στην κατοχή μου, δεν περιορίστηκαν στη διασκέδαση στα φανάρια. Αν και πρόκειται για ένα μικροκαμωμένο scooter, αποδείχθηκε ιδιαίτερα άνετο, ακόμη και για κάποιον αναβάτη του δικού μου ύψους. Επιπλέον, το γεγονός ότι, κάτω από τη σέλα χωρά ένα full face κράνος, αποτελεί πάντοτε ένα εξαιρετικό πλεονέκτημα. 
Το PCX, πάντως, έχει καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις, όχι μόνο στους σημαντικούς τομείς, αλλά και στις λεπτομέρειες. Συγκεντρώσαμε, λοιπόν, καθετί μικρό (αλλά σημαντικό στην καθημερινότητα) που παρατηρήσαμε τις πρώτες μας εβδομάδες μαζί του και σας τα παρουσιάζουμε.  

Το Honda PCX 150 λεπτομερώς:  
- Με φυσιολογική οδήγηση, μπορείς εύκολα να διανύσεις 140 χλμ. με κόστος 6,5 ευρώ περίπου.
- Ο δείκτης της βενζίνης από τη μέση και κάτω “πέφτει” γρήγορα και σε αγχώνει. Με το γκάζι στο στοπ, 40 χλμ. αρκούν για να κάνουν την τελευταία ένδειξη να αναβοσβήνει.
- Τα ζουζούνια που σκάνε στο θώρακα με ορμή τώρα την Άνοιξη, είναι αυτά που σου υπενθυμίζουν πως το PCX δεν έχει ζελατίνα, αφού τα 110 κάτι χλμ. της τελικής δεν ενοχλούν γενικότερα. 
- Λίγο πριν τα 5.000 χλμ., το πίσω φρένο έχει αρχίσει να δείχνει σημάδια κόπωσης και δεν μπλοκάρει τον τροχό με την ίδια…θέρμη. Πολλά τα παιχνίδια στη σέλα του PCX…
- Η ταχύτητα με την οποία αλλάζει κατεύθυνση το PCX στην τελική του, είναι κάτι που συνεχίζει να εκπλήσσει.
Θοδωρής Ξύδης

 - Τα πλαϊνά πλαστικά που γρατσουνίστηκαν στην πτώση που είχαμε με το PCX, δεν υπήρχαν ετοιμοπαράδοτα στη Honda, τα παραγγείλαμε, και τα περιμένουμε.
- Μπορεί η απουσία ζελατίνας να ενοχλεί σε κρύο, βροχή και ζουζούνια, όμως το Καλοκαίρι στην πόλη είναι δώρο, αφού ο αέρας σε δροσίζει ευχάριστα. 
- Για να κλείσεις τη σέλα του PCX, πρέπει πρώτα να την κατεβάσεις, και μετά να την πιέσεις με αρκετή δύναμη, για να ακουστεί το "κλικ" του κουμπώματος.
- Κατά το παρκάρισμα, αν χρειαστεί να κάνεις μανούβρες, προτείνουμε την απενεργοποίηση του Idle Stop, για να μη σβήνει και ανάβει ξανά και ξανά το scooter.  
- Το πίσω φρένο έχει αρχίσει να κάνει ένα ενοχλητικό θόρυβο που είναι πιο έντονος στα πρώτα χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση. Θα ερευνήσουμε.
Κώστας Γκαζής

- Το βασικότερο μειονέκτημα του PCX αφορά στην τοποθέτηση της κόρνας. Αυτή είναι τοποθετημένη εκεί που σε άλλα scooter βρίσκεται ο διακόπτης του φλας. Έτσι, δεν ήταν λίγες οι φορές που ήθελα να ανάψω φλας και κόρναρα – και το αντίστροφο.
- Το γεγονός ότι, η σέλα ανοίγει με δικό της κουμπί και δεν απαιτείται να είναι αναμμένος ο κινητήρας, είναι εξαιρετικά πρακτικό. 
- Ακόμη και μετά από αρκετά χιλιόμετρα στη σέλα του, κάθε φορά που ο κινητήρας σβήνει στο φανάρι, «μπλοκάρω» για ένα δευτερόλεπτο.
- Η πίσω ανάρτηση τερματίζει εύκολα, αν πέσεις σε λακκούβα με πολλά χιλιόμετρα. Το πιρούνι, όμως, κάνει υποδειγματική δουλειά σε κάθε περίπτωση. 
Θωμάς Παπαδημητρόπουλος

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ