Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Βασικό χαρακτηριστικό όλων των Α1 Scooter είναι το πόσο άνετα μπορούν να αποδειχθούν για τον αναβάτη, καθώς συνήθως αυτά τα οχήματα χρησιμοποιούνται καθημερινώς για μια πληθώρα αναγκών. Σε αυτό το πεδίο λοιπόν, το Honda SH 125i τα καταφέρνει αρκετά καλά, καθώς παρά το γεγονός ότι δεν έχει την GT διάταξη, έχει καταφέρει να εξασφαλίσει επαρκή χώρο για τα πόδια του αναβάτη, ακόμα και για κάποιον μεγαλύτερου αναστήματος, με το σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι να αφήνει λίγο παραπάνω περιθώριο για τα γόνατα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η ίδια η σέλα είναι μεγάλη σε μέγεθος τόσο για τον αναβάτη όσο και για τον συνεπιβάτη, είναι όμως σχετικά σκληρή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από κάτω της υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 35 λίτρων, ο οποίος χωρίζεται σε δύο επίπεδα και μπορεί να φιλοξενήσει ένα μικρό Full Face κράνος και μικροαντικείμενα, ενώ εκεί βρίσκουμε τοποθετημένη και την θύρα USB. Μια περίεργη επιλογή τοποθέτησης, μαζί με την περίεργη επιλογή της Honda να μην βάλει καθόλου ντουλαπάκια στην ποδιά του Scooter. Ένας γάντζος στην ποδιά συμπληρώνει τις «κουβαλητικές δυνατότητες» του SH 125i, σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα.
Την πληροφόρηση του αναβάτη αναλαμβάνουν δύο LCD οθόνες, με πλήθος πληροφοριών, οι οποίες είναι διατεταγμένες με τέτοιο τρόπο, ώστε ο αναβάτης να μπορεί να δει γρήγορα αυτό που θέλει χωρίς να αποσπάται η προσοχή του. Ο χειρισμός της γίνεται από δύο κουμπιά που βρίσκονται στα αριστερά του τιμονιού, ενώ το μόνο πρόβλημα που εντοπίσαμε είναι ότι η γωνία τοποθέτησης της πάνω οθόνης την κάνει δυσανάγνωστη σε αρκετές περιπτώσεις λόγω ήλιου.
 

Σελίδα 1Honda SH 125i – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά