Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ανεβαίνοντας στην σέλα του SH παρατηρείς αμέσως ότι παρά τις πολύ μικρές διαστάσεις του θα καταφέρεις να βολευτείς και να βρεις χώρο για τα πόδια, ακόμα και αν είσαι σχετικά ψηλός (ύψος δοκιμαστή 1.88). Σε αυτό συμβάλλει το σχετικά ψηλά τοποθετημένο τιμόνι, που κάνει την θέση οδήγησης πλήρως όρθια και συνάμα ξεκούραστη, αν και μια πιο μαλακή σέλα θα συνέβαλε τα μέγιστα στο να μπορεί να σου δώσει το SH πολλά συνεχόμενα ακούραστα χιλιόμετρα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ό,τι χάνει όμως από τη σέλα, το κερδίζει το SH μέσα στην κίνηση της πόλης. Εκεί ξεδιπλώνει τα χαρίσματά του, δηλαδή το πολύ μαζεμένο μέγεθός του (πλάτος 740m), το πολύ χαμηλό του βάρος (136,5 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 7 λίτρων) και η προθυμία του στην αλλαγή κατεύθυνσης. Ουσιαστικά “εξαφανίζει” την κίνηση, περνώντας με άνεση ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και με ικανοποιητικό κόψιμο τιμονιού, δεν θα σε δυσκολέψει στις μανούβρες.
Ένα βασικό του πλεονέκτημα είναι η ποιότητα κύλισης, καθώς θα νιώθεις το Scooter να τσουλάει με περίσσια άνεση στην άσφαλτο, χωρίς  ίχνος δισταγμών, τριγμών ή κραδασμών. ¶λλο ένα δυνατό του στοιχείο είναι η απόδοση των αναρτήσεων, καθώς αποσβένουν τις ανωμαλίες του δρόμου σε ικανοποιητικότατο βαθμό, δεδομένου ότι μιλάμε για ένα Scooter 125cc και συγκρίνοντάς το με τον ανταγωνισμό.
Τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (ABS και Traction Control) δεν ενεργοποιούνται ανούσια, αφήνοντας τον αναβάτη να κάνει τις κινήσεις του και επεμβαίνοντας μόνο όταν αυτό είναι απολύτως απαραίτητο, ενώ τα φρένα είναι από τα καλύτερα της κατηγορίας των 125cc και σίγουρα θα δώσουν αίσθηση ασφάλειας - ειδικά στους πιο άπειρους αναβάτες.
Η απόδοσή του δεν έρχεται να βάλει “φωτιά” στην κατηγορία, όμως η Honda έχει επικεντρωθεί στο βασικό κομμάτι, το οποίο είναι η ροπή χαμηλά και η επιτάχυνση μέχρι τα 60 περίπου χιλιόμετρα και εκεί το SH 125 ανταπεξέρχεται εξαίσια στο ρόλο του.

Σελίδα 1Honda SH 125i – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά