Τα SH300i και X-MAX 300 είναι τα best sellers των δυο εταιρειών στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού scooter. Δες πώς η εμφάνιση, οι χώροι και η συμπεριφορά εντός κι εκτός πόλης, τα έχουν φέρει ψηλά στην προτίμηση των αγοραστών.
Τα νούμερα των ταξινομήσεων δεν λένε ψέματα και αποδεικνύουν ότι οι καταναλωτές εκτιμούν τη υψηλή ποιότητα, αφού πρόκειται για δυο από τις κορυφαίες επιλογές σε μεσαίου κυβισμού scooter. Μπορεί να ανήκουν στην ίδια κατηγορία και να έχουν κοινά στοιχεία, αλλά οι διαφορές τους είναι αυτές που θα κρίνουν την τελική απόφαση του υποψήφιου αγοραστή.
Η σχεδίαση του Yamaha αποπνέει δυναμισμό, αλλά αν θέλεις μια πιο πολυτελή εμφάνιση, το Honda είναι για εσένα.
Σχεδιαστικά το X-MAX 300 ακολουθεί την εταιρική ταυτότητα της σειράς MAX που προστάζει σύγχρονη, δυναμική εμφάνιση με έντονες γωνίες και αιχμηρά πλαστικά. Το μυτερό μούτρο φιλοξενεί τους δυο LED προβολείς, ενώ τα φλάς είναι ενσωματωμένα στην ποδιά για μια πιο λεία εμφάνιση. Το SH300 από την άλλη, αποπνέει έναν αέρα πολυτέλειας και κύρους, ενώ είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τη μάσκα με τα φωτιστικά σώματα που σχηματίζουν ένα «U» και το παρατεταμένο ρύγχος.
Το X-MAX 300 χωράει άνετα δύο κράνη κάτω από τη σέλα. Το SH 300 μπορεί να χωρά ένα κράνος, αλλά διαθέτει βαλίτσα στον στάνταρ εξοπλισμό.
Η άνεση που προσφέρει το πλούσιο αφρώδες της σέλα του X-MAX είναι υπεράνω κριτικής και ο αποθηκευτικός χώρος από κάτω της είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, αφού μπορεί να φιλοξενήσει με ευκολία δύο full face κράνη και περισσεύει αρκετός χώρος για άλλα αντικείμενα. Η σέλα του SH 300, θα σε κρατήσει ξεκούραστο για πολλή ώρα και σου επιτρέπει να κάτσεις είτε μπροστά, είτε πιο πίσω, ανάλογα με το πώς βολεύεσαι καλύτερα. Επίσης, το πάτωμά του είναι επίπεδο και σου επιτρέπει να φορτώσεις πράγματα.
Οι αναρτήσεις του Yamaha σου έχουν μια σπορ αίσθηση, ενώ του Honda έχουν ρυθμιστεί με γνώμονα την άνεση.
Το X-MAX 300 είναι εξοπλισμένο με τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά σε στυλ μοτοσυκλέτας, που δίνει καλύτερη πληροφόρηση στον αναβάτη και κάνει το scooter περισσότερο σταθερό και απολαυστικό στις υψηλές ταχύτητες και μπορεί να στρίψει με μεγάλες κλίσεις εμπνέοντας ασφάλεια και τη σιγουριά. Από την άλλη πλευρά, οι αναρτήσεις του SH έχουν πολύ προοδευτικό δούλεμα και το πρώτο μέλημά τους είναι η άνεση του αναβάτη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι επιτρέπουν πλεύσεις ή ασάφεια, όταν το scooter πιεστεί. Κρατάνε τα ελαστικά συνεχώς σε επαφή με τον δρόμο και δεν κουράζουν τον αναβάτη, όταν περνάει πάνω από κακοτεχνίες.
Το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού η άμεση απόκριση του κινητήρα κάνουν το SH 300 ιδανικό για μετακίνηση εντός πόλης, αλλά αν θέλεις να ταξιδέψεις πιο μακριά, θα εκτιμήσεις την ζελατίνα του X-MAX.
Μέσα στην πόλη το SH300i διαπρέπει, αφού ελίσσεται με μεγάλη άνεση κι επιταχύνει άμεσα, εύκολα. Η κατανομή του βάρους είναι εξαιρετική, το τιμόνι κόβει πολύ και σύντομα θα κυνηγάς τα παπιά που φημίζονται για τις ικανότητές τους εντός πόλης. Το X-MAX, όμως, διαθέτει ζελατίνα που καλύπτει από τον αέρα και κάνει πιο εύκολη την κίνηση σε αυτοκινητόδρομους ή οδούς ταχείας κυκλοφορίας και τη διατήρηση υψηλών ταχυτήτων. Αν σκοπεύετε να κινείστε συχνά με το SH 300 σε τέτοιου είδους διαδρομές, η τοποθέτηση μιας έξτρα ζελατίνας είναι απαραίτητη.
Πρόκειται για δύο κορυφαίες επιλογές, αν ψάχνεις για scooter μεσαίου κυβισμού. Η τιμή του Honda SH300 έχει διαμορφωθεί στα 5.590 ευρώ, ενώ για ένα X-MAX 300 θα χρειαστείς 6.200 ευρώ. Μπορεί τα χρήματα που απαιτούνται να μη είναι λίγα, αλλά θα πρέπει να αναλογιστείς την ποιότητα κατασκευής και το επίπεδο εξοπλισμού και τεχνολογίας που κουβαλάνε. Επιπλέον, φέρουν τα ονόματα δυο καταξιωμένων κολοσσών στο χώρο της μοτοσυκλέτας, με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία και την αξία μεταπώλησης.
Εγώ πάντως φίλε Rider που είχα Piaggio 6 χρόνια με σχολαστική συντήρηση μόνο στην αντιπροσωπεία μου έβγαλε τα πάντα. Να μου επιτρέψεις να σου πω οτι αυτά που μου έβγαλε ήταν εντελώς άσχετα με σχολαστική ή μη συντήρηση. Ενδεικτικά αναφέρω:
1. Ρουλεμάν τιμονιού 2. Ντίζα ταχύμετρου και ανοίγματος τάπας βενζίνης 3. Λιωμένη φύσα κάτω από τον κουβά η οποία και προκάλεσε τρύπα στο χώρο (πηγαινε για φωτιά το μηχανημα) 4. τρόμπα νερού στα 28.000 κμ 5. σπάσιμο βάσης μπαγκαζιέρας που δένει με τον σκελετο (συχνότατη ζημιά όπως με ενημερωσαν και σημειωσω οτι ποτε δεν εβαζα τπτ στην μπαγκαζιέρα- μαλλον εσπασε από την πλάτη του επιβατη) και το καλύτερο?? Από την κατασκευή το εμπρός πιρουνι είχε γρεζια που χαλούσαν την τσιμούχα με αποτελεσμα να τρεχουν τα υγρά της μπουκάλας στο δισκο και να μην έχω φρενο εμπρος. Κόστος αντικατάστασης 280 ευρώ το οποίο μετα από πολλούς καβγαδες αναγνωρισαν ως κατασκευαστικό και αντικατέστησαν.
Μεσα σε όλα αυτα (συνεβησαν και άλλα τόσα που τα έχω καταγραψει αν σε ενδιαφέρει) να σημειώσω οτι από τα 3.000 χιλ η μετάδοση σφύραγε και πατιναρε όταν ζεσταινόταν (και οχι μονο). Το οποίο συνεχιζόταν και σε κάθε αλλαγή ιμάντα κτλ..Κοινώς δεν υπήρχε λύση σε κανενα 400ρι γιατι είχε πολυ δύναμη όπως μου ελεγαν...
Ειλικρινα σου λεω μετα πήρα με 30% λιγοτερα χρηματα Kymco και μέχρι που το πουλησα δεν έβγαλε τπτ. Δεν εχεις περασει χειροτερο μηχανακι και πιο ζημιαρικο απο τα χερια μου...Αφού ο ίδιος ο εμπορος (ο μεγαλυτερος σε Piaggio) μου ελεγε εντάξει δεν ειμαστε και Honda..τι περιμενεις...Ειναι ντροπή να μιλάμε για Piaggio Μπορστα σε Yamaha και Honda...
Εγώ πάντως φίλε Νικόλα που έχω aprilia scooter (piaggio δηλαδη) το έχω σχεδόν 8 χρόνια ,το προσέχω και δεν μου έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ!!Αυτά περί γιαπωνέζικα κλπ.ξεχάστε τα...αυτά ήταν κάποτε!!
Φυσικά θα απολάυσεις και το συνεργείο της Piaggio μαζί με τα υπόλοιπα. Το 400ρι Beverly που είχα για χρόνια με έκανε να καταλαβω τι θα πει ζημιάρικο μηχανάκι..Μπορεί να χαλάσει οτι ποτέ δεν είχα φανταστεί..από ρουλεμαν τιμονιού μέχρι και ο τελευταίος διακόπτης τιμονιού...κόβονται ντίζες..συμβαίνουν τα πάντα από ζημιές...Καλή απόλαυση...
Αν δεν κάνω λάθος , με τα ίδια χρήματα μπορώ να απολαύσω το Χ-10 της Piaggio, με 350 κ.ε.
Και αναφέρομαι στην πολυτέλεια , στην εμφάνιση και την άνεση.
Βέβαια , είναι θέμα γούστου !!
Εγώ πάντως φίλε Rider που είχα Piaggio 6 χρόνια με σχολαστική συντήρηση μόνο στην αντιπροσωπεία μου έβγαλε τα πάντα. Να μου επιτρέψεις να σου πω οτι αυτά που μου έβγαλε ήταν εντελώς άσχετα με σχολαστική ή μη συντήρηση. Ενδεικτικά αναφέρω: 1. Ρουλεμάν τιμονιού 2. Ντίζα ταχύμετρου και ανοίγματος τάπας βενζίνης 3. Λιωμένη φύσα κάτω από τον κουβά η οποία και προκάλεσε τρύπα στο χώρο (πηγαινε για φωτιά το μηχανημα) 4. τρόμπα νερού στα 28.000 κμ 5. σπάσιμο βάσης μπαγκαζιέρας που δένει με τον σκελετο (συχνότατη ζημιά όπως με ενημερωσαν και σημειωσω οτι ποτε δεν εβαζα τπτ στην μπαγκαζιέρα- μαλλον εσπασε από την πλάτη του επιβατη) και το καλύτερο?? Από την κατασκευή το εμπρός πιρουνι είχε γρεζια που χαλούσαν την τσιμούχα με αποτελεσμα να τρεχουν τα υγρά της μπουκάλας στο δισκο και να μην έχω φρενο εμπρος. Κόστος αντικατάστασης 280 ευρώ το οποίο μετα από πολλούς καβγαδες αναγνωρισαν ως κατασκευαστικό και αντικατέστησαν. Μεσα σε όλα αυτα (συνεβησαν και άλλα τόσα που τα έχω καταγραψει αν σε ενδιαφέρει) να σημειώσω οτι από τα 3.000 χιλ η μετάδοση σφύραγε και πατιναρε όταν ζεσταινόταν (και οχι μονο). Το οποίο συνεχιζόταν και σε κάθε αλλαγή ιμάντα κτλ..Κοινώς δεν υπήρχε λύση σε κανενα 400ρι γιατι είχε πολυ δύναμη όπως μου ελεγαν... Ειλικρινα σου λεω μετα πήρα με 30% λιγοτερα χρηματα Kymco και μέχρι που το πουλησα δεν έβγαλε τπτ. Δεν εχεις περασει χειροτερο μηχανακι και πιο ζημιαρικο απο τα χερια μου...Αφού ο ίδιος ο εμπορος (ο μεγαλυτερος σε Piaggio) μου ελεγε εντάξει δεν ειμαστε και Honda..τι περιμενεις...Ειναι ντροπή να μιλάμε για Piaggio Μπορστα σε Yamaha και Honda...
Εγώ πάντως φίλε Νικόλα που έχω aprilia scooter (piaggio δηλαδη) το έχω σχεδόν 8 χρόνια ,το προσέχω και δεν μου έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ!!Αυτά περί γιαπωνέζικα κλπ.ξεχάστε τα...αυτά ήταν κάποτε!!
Φυσικά θα απολάυσεις και το συνεργείο της Piaggio μαζί με τα υπόλοιπα. Το 400ρι Beverly που είχα για χρόνια με έκανε να καταλαβω τι θα πει ζημιάρικο μηχανάκι..Μπορεί να χαλάσει οτι ποτέ δεν είχα φανταστεί..από ρουλεμαν τιμονιού μέχρι και ο τελευταίος διακόπτης τιμονιού...κόβονται ντίζες..συμβαίνουν τα πάντα από ζημιές...Καλή απόλαυση...
Αν δεν κάνω λάθος , με τα ίδια χρήματα μπορώ να απολαύσω το Χ-10 της Piaggio, με 350 κ.ε. Και αναφέρομαι στην πολυτέλεια , στην εμφάνιση και την άνεση. Βέβαια , είναι θέμα γούστου !!