Italjet Dragster 200: Υποψήφιο για Best Scooter 2023

Italjet Dragster 200: Υποψήφιο για Best Scooter 2023

Ένα από τα πιο σημαντικά scooters επιδόσεων της Ιταλίας, παίρνει νέα «πνοή ζωής»: Τα Italjet επιστρέφουν στο προσκήνιο μετά από τον πάταγο που προκάλεσαν την δεκαετία του 1990, όντας πλέον πλήρως εκσυγχρονισμένα. Μπορεί να κατακτήσει τον τίτλο του Best Moto 2023;

 

Τα scooter της Italjet έκαναν την πρώτη τους εμφάνιση το 1995 και ξεχώρισαν αμέσως, χάρη στην μοναδική τους εμπρόσθια ανάρτηση και το πλαίσιο-χωροδικτύωμα. Μεταξύ του 1995 και του 2003, πουλήθηκαν 70.000 κομμάτια του Italjet Dragster κάνοντας το μια από τις πιο ιδιαίτερες επιτυχίες με την δική του προσωπικότητα. Υπό την σκέπη του Αυστριακού Group KSR, το Italjet Dragster έκανε την μεγάλη του επιστροφή με την ανακοίνωση του και, αργότερα, την πρεμιέρα του στην EICMA, το 2019.

Το Italjet Dragster ξεχωρίζει από όλα τα scooter του κόσμου, χάρη στην μπροστινή ανάρτηση του, η οποία είναι ένα σύστημα με οριζόντιους βραχίονες και μονό αμορτισέρ, το οποίο τοποθετείται στην κεντρική ποδιά. Ο μπροστινός τροχός στρίβει ακολουθώντας το τιμόνι μέσω του άνω βραχίονα, ενώ στόχος αυτού του συστήματος ανάρτησης είναι ο διαχωρισμός των δυνάμεων πέδησης από την ανάρτηση, για την βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς.

Το «γυμνό» παρουσιαστικό του Italjet Dragster το θέτει σε έναν δικό του επίπεδο design και επιθετικής εμφάνισης! Το πλαίσιο-χωροδικτύωμα είναι σε κοινή θέα και συμμετέχει ενεργά στους χρωματισμούς του μοντέλου, ενώ η τεθλασμένη εμφάνιση κυριαρχεί από το μούτρο μέχρι και το πίσω μέρος. Η εμπρόσθια ανάρτηση φαίνεται σε πρώτο πλάνο κοιτώντας το μοντέλο από αριστερά, ενώ οι ζάντες έχουν 5 διπλές ακτίνες η καθεμία, με «διαμανταρισμένο» look.

Το Italjet Dragster είναι εξοπλισμένο με ένα 4βάλβιδο και υγρόψυκτο κινητήρα 200 κυβικών ο οποίος αποδίδει 17,5 ίππους και μέγιστη ροπή 1,6 kgm, στις 8.000 και 7.750 στροφές αντίστοιχα. Και τα δύο μοτέρ έχουν διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής.

Τα φρένα του Italjet Dragster παρέχει η Brembo, με δίσκους 240 χιλιοστών εμπρός και δίσκο 175 χιλιοστών πίσω, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το δικάναλο σύστημα ABS. Τα ελαστικά αναλαμβάνει η Pirelli, η οποία ως γνωστόν έχει μακρά παράδοση στα sport ελαστικά μοτοσυκλετών.