Ducati Hypermotard 950RVE: Με νέο κινητήρα και 80% της ροπής διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ
|

Δικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας με απόδοση 114 ίππους και 96Nm ροπής
Ατσάλινο πλαίσιο, πλήρως ρυθμιζόμενο Upside Down της Marzocchi
Cornering ABS, DTC και DTW στον στάνταρ εξοπλισμό
Urban “αλήτικος” σχεδιασμός και σε 3 εκδόσεις
Δικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας με απόδοση 114 ίππους και 96Nm ροπής
Η νέα έκδοση του Hypermotard 950 RVE της Ducati εξοπλίζεται με έναν ανασχεδιασμένο δικύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 937 κ.εκ. ο οποίος είναι ελαφρύτερος κατά 1.5 κιλό και αποδίδει 4 ίππους παραπάνω σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο (114 ίππους στις 9.000 σ.α.λ). Ο νέος κινητήρας ονομάζεται από τους Ιταλούς Ducati Testastretta, είναι με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, δεσμοδρομικός και τα καπάκια κεφαλών είναι από μαγνήσιο. Σύμφωνα με την εταιρεία το 80% της ροπής της νέας έκδοσης είναι διαθέσιμο από τις 3.000 σ.α.λ. ενώ εγγυάται ακόμη πως η ροπή δεν θα πέσει ποτέ κάτω από το 88% ανάμεσα στις 5.000 και 9.000 σ.α.λ.
Ατσάλινο πλαίσιο, πλήρως ρυθμιζόμενο Upside Down της Marzocchi
Το πλαίσιο είναι άκαμπτο, σωληνωτό ατσάλινο και συμπληρώνεται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi με δυνατότητα πλήρους ρύθμισης και διαδρομή 45 χιλιοστών. Η πίσω ανάρτηση δέχεται ρύθμιση ως προς την προφόρτιση ελατηρίου. Και οι δύο τροχοί είναι 17 ιντσών με διαδρομές 170 χιλιοστά μπροστά και 150 χιλιοστά πίσω. Το ύψος της σέλας είναι στα 870mm και σύμφωνα με την Ducati το βάρος της, πλήρες υγρών, ανέρχεται στα 200 κιλά. Διαθέτει ακόμη 3άκτινες ζάντες αλουμινίου και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Rosso III.
Cornering ABS, DTC και DTW στον στάνταρ εξοπλισμό
Η Hypermotard 950 RVE είναι εξοπλισμένη με αδρανιακή μονάδα 6 αξόνων η οποία ουσιαστικά ανιχνεύει συνεχώς την περιστροφή στο οριζόντιο και κάθετο άξονα καθώς επίσης και την κλίση της μοτοσικλέτας. Στον βασικό εξοπλισμό εμπεριέχεται TFT οθόνη 4,3 ιντσών με γραφικά παρόμοια με αυτά της Panigale, διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, θύρα USB. Σχετικά με την ασφάλεια του αναβάτη, φέρει επιπλέον Cornering ABS EVO της Bosch με τρία επίπεδα, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) που σε συνδυασμό με την αδρανιακή μονάδα βοηθάει στην αποτροπή του ανασηκώματος του εμπρόσθιου τροχού.
Urban “αλήτικος” σχεδιασμός και σε 3 εκδόσεις
Σχεδιαστικά, ακολουθεί τα βασικά χαρακτηριστικά του original Hypermotard 1100 ενώ φέρει και κάποιες minimal, πιο urban – μοντέρνες πινελιές. Τα γραφικά της θυμίζουν αερογραφία και σύμφωνα με την Ιταλική εταιρεία η διαδικασία βαψίματος του είναι ιδιαιτέρως χρονοβόρα. Είναι διαθέσιμο σε τρείς διαφορετικές εκδόσεις: την απλή Hypermotard 950, την Hypermotard 950 RVE και για τους πιο απαιτητικούς την Hypermotard 950 SP. H τιμή της RVE είναι 17.900 ευρώ.