Italwin Travel – Test
Το ηλεκτρικό ποδήλατο αποτελεί ένα μέσο που γίνεται όλο και πιο δημοφιλές το τελευταίο διάστημα, τόσο για τις μετακινήσεις εντός πόλης, όσο και για σύντομες αποδράσεις σε κοντινές αποστάσεις έξω από αυτή.
Με το Italwin Travel φτάνεις σε κάθε γωνιά της πόλης
Τιμή: Από 3.010 ευρώ
Εκεί που ένα αυτοκίνητο κολλάει στο μποτιλιάρισμα, αλλά και ένα απλό ποδήλατο αρχίζει να κουράζει τον αναβάτη, το ηλεκτρικό ποδήλατο έρχεται να δώσει τη λύση. Ο ηλεκτροκινητήρας θα προσφέρει την ώθηση που θα κάνει τη μετακίνηση ξεκούραστη, άνετη και απολαυστική. Το ηλεκτρικό ποδήλατο δεν κολλάει στην κίνηση, είναι αθόρυβο, πραγματοποιεί άνετα ακόμα και μετακινήσεις από τη μία άκρη μιας μεγάλης πόλης στην άλλη και δεν κουράζει τον οδηγό του. Σε μια χώρα με ήλιο τις περισσότερες μέρες του χρόνου, η χρήση του ηλεκτρικού ποδηλάτου αποτελεί την ιδανική επιλογή για τα αστικά κέντρα.
Το Italwin Travel διακρίνεται για τη στιβαρή και ποιοτική κατασκευή του, από την πρώτη στιγμή που θα το πιάσει κάποιος στα χέρια του. Επιπλέον, θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε αρκετά ελαφρύ σε σχέση με τις επιδόσεις του. Ελαφρύ και για την εμβέλεια της μπαταρίας του, η οποία σε χωρητικότητα ξεπερνά τις 500 βατώρες, αλλά και για τις επιδόσεις του σε ταχύτητα και αυτονομία.
Εκεί που ένα αυτοκίνητο κολλάει στο μποτιλιάρισμα, αλλά και ένα απλό ποδήλατο αρχίζει να κουράζει τον αναβάτη, το ηλεκτρικό ποδήλατο έρχεται να δώσει τη λύση. Ο ηλεκτροκινητήρας θα προσφέρει την ώθηση που θα κάνει τη μετακίνηση ξεκούραστη, άνετη και απολαυστική. Το ηλεκτρικό ποδήλατο δεν κολλάει στην κίνηση, είναι αθόρυβο, πραγματοποιεί άνετα ακόμα και μετακινήσεις από τη μία άκρη μιας μεγάλης πόλης στην άλλη και δεν κουράζει τον οδηγό του. Σε μια χώρα με ήλιο τις περισσότερες μέρες του χρόνου, η χρήση του ηλεκτρικού ποδηλάτου αποτελεί την ιδανική επιλογή για τα αστικά κέντρα.
Το Italwin Travel διακρίνεται για τη στιβαρή και ποιοτική κατασκευή του, από την πρώτη στιγμή που θα το πιάσει κάποιος στα χέρια του. Επιπλέον, θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε αρκετά ελαφρύ σε σχέση με τις επιδόσεις του. Ελαφρύ και για την εμβέλεια της μπαταρίας του, η οποία σε χωρητικότητα ξεπερνά τις 500 βατώρες, αλλά και για τις επιδόσεις του σε ταχύτητα και αυτονομία.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
5 επίπεδα υποβοήθησης
Παραμένοντας στα νόμιμα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η ηλεκτροκίνηση εξασφαλίζει ταχύτητες έως 25 χλμ./ώρα. Αν θέλετε να ξεπεράσετε τις ταχύτητες αυτές και είστε επαρκώς γυμνασμένοι, μπορείτε, αλλά κάνοντας μόνο πετάλι, καθώς μετά τα 25 χιλιόμετρα την ώρα η υποβοήθηση παύει αυτόματα να λειτουργεί. Πάντως το μεγάλο μέγεθος των τροχών του εξασφαλίζει μεγάλες ταχύτητες κίνησης μέσα στην πόλη που σίγουρα θα σας απαλλάξουν από την ταλαιπωρία του μποτιλιαρίσματος.
Στο τιμόνι βρίσκουμε μια πλήρως κατατοπιστική οθόνη, η οποία παρέχει πληθώρα πληροφοριών:
Στο τιμόνι βρίσκουμε μια πλήρως κατατοπιστική οθόνη, η οποία παρέχει πληθώρα πληροφοριών:
- Το τρέχον επίπεδο υποβοήθησης, από off έως 5.
- Την τρέχουσα ταχύτητα κίνησης
- Τη μέση ταχύτητα κίνησης της τρέχουσας διαδρομής (από όταν ενεργοποιήθηκε το ποδήλατο)
- Την απόσταση της τρέχουσας πορείας (από όταν ενεργοποιήθηκε το ποδήλατο)
- Τη συνολική ταχύτητα διαδρομών που έχει κάνει το ποδήλατο από τότε που κατασκευάστηκε (συνολικό οδόμετρο)
Οι ενδείξεις είναι ευκρινείς, ενώ αυτό που μας έκανε ευχάριστη εντύπωση, είναι ότι η απεικόνιση μπαίνει αυτόματα σε night mode σε σκοτεινές συνθήκες. Δηλαδή ενώ με φως ημέρας, το φόντο των ενδείξεων είναι άσπρο και τα γράμματα μαύρα, κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο φωτισμού του περιβάλλοντος, όπως για παράδειγμα τη νύχτα ή κατά τη διέλευση μέσα από σήραγγες, αυτό αντιστρέφεται. Έτσι, το φόντο γίνεται μαύρο κι οι ενδείξεις άσπρες, ώστε να είναι πιο ευανάγνωστες και ξεκούραστες για το μάτι. Μπορεί κάποιοι να το θεωρήσουν αμελητέο, αλλά το να μην είναι πολύ φωτεινή η οθόνη το βράδυ, δεν θολώνει τα μάτια κι έτσι βλέπεις καλύτερα το δρόμο στο σκοτάδι. Προφανώς ο κατασκευαστής φρόντισε να ενσωματώσει ανιχνευτή φωτεινότητας περιβάλλοντος, ώστε να γίνεται αυτή η αυτόματη εναλλαγή και σε κάθε περίπτωση, αποτελεί μια πολύ καλή ιδέα.
Κάνεις 100 χιλιόμετρα με μια φόρτιση
Η ανάβαση ανηφόρας με το ποδήλατο αποτελεί πλέον μια ευχάριστη εμπειρία. Εκτός από απλές μικρές ανηφόρες στην πόλη που γίνονται παιχνιδάκι, καταφέραμε να ανέβουμε ολόκληρη την Πάρνηθα μια μέρα κάτω από τον ζεστό ήλιο, με την υποβοήθηση στο 3 από 5, χωρίς καν να ιδρώσουμε κι η μπαταρία έπεσε από το 100% μόλις κατά 50%. Φυσικά στην επιστροφή, στην κατηφόρα δεν καταναλώθηκε καθόλου μπαταρία, που σημαίνει ότι θα μπορούσαμε να την ξανανέβουμε άλλη μια φορά χωρίς φόρτιση.
Το Italwin Travel διαθέτει μοτέρ μεσαίας τριβής. Το μοτέρ βρίσκεται δηλαδή στο γρανάζι των πεταλιών. Είναι μάλιστα τόσο διακριτικό που κάποιος σχεδόν δεν παρατηρεί ότι υπάρχει. Σε συνδυασμό με τη διακριτικότητα της μπαταρίας που δεν φαίνεται, καθώς είναι τοποθετημένη μέσα στο σκελετό, δύσκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι οδηγείτε ηλεκτρικό ποδήλατο κι όχι κάποιο κλασικό.
Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία αφαιρείται εύκολα χρησιμοποιώντας κλειδί. Έτσι, μπορείτε να αφήσετε το ποδήλατο στο πάρκινγκ σας και να πάρετε στο σπίτι ή στο γραφείο μόνο τη μπαταρία για να τη φορτίσετε εκεί. Αυτό θα λύσει τα χέρια όσων βρίσκονται σε ορόφους και δεν μπορούν να ανεβάζουν ολόκληρο το ποδήλατο στο χώρο τους.
Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από το 0 στο 100% μας πήρε 6 ώρες κι εξασφαλίζει αυτονομία 60-100 χιλιομέτρων με την υποβοήθηση στο επίπεδο 2 έως 3 που θεωρείται συνηθισμένο για χρήση εντός πόλης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Το Italwin Travel διαθέτει μοτέρ μεσαίας τριβής. Το μοτέρ βρίσκεται δηλαδή στο γρανάζι των πεταλιών. Είναι μάλιστα τόσο διακριτικό που κάποιος σχεδόν δεν παρατηρεί ότι υπάρχει. Σε συνδυασμό με τη διακριτικότητα της μπαταρίας που δεν φαίνεται, καθώς είναι τοποθετημένη μέσα στο σκελετό, δύσκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι οδηγείτε ηλεκτρικό ποδήλατο κι όχι κάποιο κλασικό.
Σε κάθε περίπτωση, η μπαταρία αφαιρείται εύκολα χρησιμοποιώντας κλειδί. Έτσι, μπορείτε να αφήσετε το ποδήλατο στο πάρκινγκ σας και να πάρετε στο σπίτι ή στο γραφείο μόνο τη μπαταρία για να τη φορτίσετε εκεί. Αυτό θα λύσει τα χέρια όσων βρίσκονται σε ορόφους και δεν μπορούν να ανεβάζουν ολόκληρο το ποδήλατο στο χώρο τους.
Μια πλήρης φόρτιση της μπαταρίας από το 0 στο 100% μας πήρε 6 ώρες κι εξασφαλίζει αυτονομία 60-100 χιλιομέτρων με την υποβοήθηση στο επίπεδο 2 έως 3 που θεωρείται συνηθισμένο για χρήση εντός πόλης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »