Το τελικό της εξάτμισης έχει πλέον μεταφερθεί στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας. Ήσυχο χαμηλά, αγριεύει όσο γυρίζεις το γκάζι.

    Η άποψή μας: Ασύγκριτα εθιστικό

    Το θέμα δεν είναι μόνο να είναι μια μοτοσυκλέτα απολαυστική, αλλά να μπορείς να την αγοράσεις κιόλας. Το 390 είναι μια ποιοτική και συνάμα προσιτή μοτοσυκλέτα που αποτελεί την καλύτερη value for money πρόταση στην κατηγορίας του. Απευθύνεται σε κατόχους διπλώματος Α2 αλλά και σε όσους ψάχνουν μια αυθεντική σπορ μοτοσυκλέτα. Πάνω στη σέλα του θα μετατραπείς από ήρεμο κουτάβι σε αγριεμένο bulldog, καθώς θα σε βοηθήσει να αναδείξεις τις ικανότητες σου. Με βασικά του όπλα τον κορυφαίο εξοπλισμό και την εξαιρετική οδική συμπεριφορά, ρίχνεται στη μάχη της αστικής αρένας, βγαίνοντας νικητής χάρη στην αυξημένη πρακτικότητα και ευχρηστία, τον καθημερινό χαρακτήρα και την οικονομική του κατανάλωση. Ο Δούκας εξαλείφει την ανάγκη για αγορά μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτας, καθώς υπερκαλύπτει τις απαιτήσεις του αναβάτη με τον πιο απολαυστικό τρόπο. Το μικρό του μέγεθος αντισταθμίζεται από τις μεγάλες του αρετές. Με το 390 Duke αγοράζεις περισσότερη μοτοσυκλέτα ανά ευρώ.

    • Dimitris

      Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!

        2
      • Mototriti

        Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»

          9