Πηγή τροφοδοσίας του Δούκα είναι ο γνωστός μας ψεκαστός μονοκύλινδρος 4-βάλβιδος υγρόψυκτος κινητήρας, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και χωρητικότητα 375 κυβικών, αλλά με ορισμένες αλλαγές. Ο κύλινδρος με την επίστρωση Nikasil και τα ποτηράκια των βαλβίδων με την επίστρωση DLC, εγγυώνται αξιοπιστία και μακροζωία. Το γκάζι είναι πλέον ride by wire για καλύτερη διαχείριση και έλεγχο του κινητήρα και ο συμπλέκτης ολίσθησης αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα. Οι μόνες αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, εντοπίζονται στο μεγαλύτερο φιλτροκούτι και την επανασχεδιασμένη εξάτμιση με τους νέους λαιμούς και το τελικό, το οποίο μεταφέρθηκε στην δεξιά πλευρά, από την κάτω πλευρά της μοτοσυκλέτας που βρισκόταν πριν. Το 390 συμμορφώνεται με τους κανονισμούς Euro4 χωρίς καμία επίπτωση στην απόδοση. Η ιπποδύναμη παραμένει στους 44 ίππους στις 9.000 σαλ, όμως η ροπή των 3,7 κιλών στις 7.000 αυξήθηκε κατά 0,2 κιλά (5,7%) με περισσότερη έμφαση στη μεσαία περιοχή στροφών.
Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»
Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!
Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»