Το αναβαθμισμένο πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα έχει όμως νέα σχεδίαση, όπως και το υποπλαίσιο το οποίο είναι αφαιρούμενο. Αλλαγμένα είναι και τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά αφού το ίχνος και το μεταξόνιο μειώθηκαν κατά 5 χιλιοστά και κατά 10 χιλιοστά αντίστοιχα. Το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι της WP των 43 χιλιοστών με τη λίγο μικρότερη διαδρομή των 142 χιλιοστών, είναι επανασχεδιασμένο και παρόλο που δεν δέχεται ρυθμίσεις, υιοθέτει την open cartridge τεχνολογία, για να φιλοξενεί καλύτερα τα διαφορετικά φορτία, με την προφόρτιση και την συμπίεση να είναι σε διαφορετικά καλάμια. Στο πολύ καλό αλουμινένιο ψαλίδι, εδράζει το νέο πίσω αμορτισέρ με το προοδευτικό ελατήριο που διαθέτει ξεχωριστό έμβολο για ρύθμιση της προφόρτισης σε 9 διαφορετικά στάδια. Η διαδρομή του είναι στα 150 χιλιοστά. Βελτιωμένα είναι και τα πολύ δυνατά φρένα με την τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της Bybre, να δαγκώνει πλέον ένα δίσκο διαμέτρου 320 χιλιοστών. Στο πίσω τροχό ο μονός δίσκος των 230 χιλιοστών συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου. Το δικάναλο ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ στην επιλογή supermoto απενεργοποιείται μόνο στον πίσω τροχό, για να βοηθήσει στα γρήγορα πλασαρίσματα. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και αγκαλιάζονται από ελαστικά διάστασης 110/70 και 150/60 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.
Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»
Έχετε στα μείον την λειτουργία του βεντιλατερ αλλά δεν αναγράφετε τι ακριβώς θέμα παρουσιάζει!
Απάντηση: Στο οδηγώντας, αν προσέξεις, γράφει τα εξής: «Αυτό που ενοχλεί περισσότερο είναι η λειτουργία του βεντιλατέρ, αφού ανάβει νωρίτερα από ότι θα έπρεπε, με αποτέλεσμα να μεταφέρει αρκετή ζέστη στον αναβάτη.»