Σύγχρονη, αιχμηρή και διαφορετική η σχεδίαση του 790 Adventure θα σε κάνει να την λατρέψεις ή να την μισήσεις.

Ο εμπρός προβολέας είναι χαρακτηριστικός Kiska. Η ζελατίνα παρέχει επαρκή προστασία από τον αέρα, ενώ τόσο στο μπροστινό όσο και στο πίσω μέρος συναντάμε LED φωτιστικά σώματα

Εμφάνιση – Ποιότητα

Το στοιχείο της περιπέτειας και των Rally είναι έκδηλο στην εμφάνιση του 790 Adventure το οποίο αναμφισβήτητα έχει τον δικό του χαρακτήρα, κάτι που όπως είναι φυσικό σε μερικούς αρέσει και σε άλλους όχι. Υπεύθυνος για αυτό είναι φυσικά ο σχεδιαστικός οίκος Kiska Design, ο οποίος απομόνωσε τον μπροστινό Led προβολέα από το υπόλοιπο σύνολο κεντρίζοντας αμέσως το βλέμμα σου, αφού το εμπρός φτερό στην βασική έκδοση βρίσκεται χαμηλά. Κοιτώντας πιο προσεκτικά την μοτοσυκλέτα οι εκπλήξεις συνεχίζονται, καθώς το ρεζερβουάρ ξεφεύγει τελείως από τα συνηθισμένα θυμίζοντας την αγωνιστική 450 Rally. Με σκοπό να διατηρηθεί το κέντρο βάρους όσο πιο χαμηλά γίνεται, η ΚΤΜ έκανε κάτι πρωτοποριακό. Το επάνω μέρος του ρεζερβουάρ μπορεί να μοιάζει παραδοσιακό με την τάπα βενζίνης στην κλασική θέση, όμως στη συνέχεια χωρίζεται σε δύο τμήματα τα οποία βρίσκονται εκατέρωθεν του κινητήρα ώστε ο μεγαλύτερος όγκος του καυσίμου να βρίσκεται χαμηλά. Είναι σχεδιασμένο ώστε να αντέχει ενδεχόμενες καταπονήσεις , ενώ ένα πλαστικό κάλυμμα αναλαμβάνει την προστασία του στη σκληρή χρήση. Το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας είναι πιο παραδοσιακό με έντονα Off-Road στοιχεία στα πλαϊνά πλαστικά και στο πίσω φτερό, ενώ η γενική αίσθηση που αποκομίζεις στο θέμα της ποιότητας μπορεί να μην βρίσκεται στα επίπεδα του μεγάλου αδελφού 1290 Adventure, αλλά δείχνει πως πρόκειται για μια κατασκευή ικανή να αντεπεξέλθει σε κάθε πρόκληση.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ