Ο πρώτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της KTM έκανε την εμφάνιση του την περσινή χρόνια στο 790 Duke και ήταν αναμενόμενο να αποτελέσει και την καρδιά του 790 Adventure, με τις απαραίτητες όμως αλλαγές ώστε να ταιριάζει στον χαρακτήρα του νέου μοντέλου. Είναι υγρόψυκτος, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και αντικραδασμικό άξονα ανάμεσά τους, ενώ τα κομβία του στροφάλου έχουν περιεχόμενη γωνία 75 μοιρών. Ο στρόφαλος είναι χυτός και μπροστά του διαθέτει δεύτερο αντικραδασμικό άξονα, ενώ τα πιστόνια είναι σφυρήλατα με επίστρωση DLC (diamond-like carbon). Η θέση του φίλτρου αέρα βρίσκεται κάτω από την σέλα ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμο για καθάρισμα, ενώ τα διαστήματα service έρχονται 1 φορά τον χρόνο ή κάθε 15.000χλμ.
Στην Adventure εκδοχή του, ο LC8c διαθέτει διαφορετική χαρτογράφηση και αποδίδει 94 ίππους με έμφαση στο χαμηλό μεσαίο φάσμα στροφών, κρατώντας αναλλοίωτα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του όπως και την χαμηλή κατανάλωση που στη διάρκεια της δοκιμής κυμαίνονταν στα 6 λίτρα/100χλμ. Το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire δίνει την δυνατότητα για διαφορετικά riding modes (άσφαλτο/χώμα) μεταβάλλοντας ελαφρώς την ιπποδύναμη και την απόκριση του γκαζιού, ενώ τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν λείπουν, με το traction control να διαθέτει 4 επίπεδα και να λειτουργεί σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας. Το μοντέλο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το extra πακέτο Rally (9 επίπεδα traction control ρυθμιζόμενα εν κινήσει και ξεχωριστή επιλογή για την απόκριση του γκαζιού ανεξαρτήτως του επιλεγμένου riding mode) αλλά και με quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων χωρίς την χρήση συμπλέκτη.