Κινητήρας

Οι προδιαγραφές Euro 5 δεν άλλαξαν τoν χαρακτήρα του κινητήρα G5-SC. Αποδίδει 28,6 ίππους με γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών η οποία συνδυάζεται με χαμηλά νούμερα κατανάλωσης.

Οι προδιαγραφές Euro 5 δεν άλλαξαν τoν χαρακτήρα του κινητήρα G5-SC. Αποδίδει 28,6 ίππους με γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών η οποία συνδυάζεται με χαμηλά νούμερα κατανάλωσης.

Μοτέρ: Επιδόσεις χωρίς υψηλή κατανάλωση

Εδώ η Kymco δεν χρειαζόταν να δαπανήσει ώρες στο τμήμα R&D, αφού η λύση είναι ήδη γνωστή και πολύ επιτυχημένη σε όλα τα επίπεδα. Ο λόγος φυσικά για τον κινητήρα G5-SC που έχουμε γνωρίσει από το Downtown 350. Ένα μονοκύλινδρο σύνολο 321 κυβικών που ταιριάζει γάντι και στο DT X, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro 5 με έμφαση στη γλυκιά λειτουργία και στη γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών. Με ισχύ 28,6 ίππων στις 7.500σ.α.λ και 3 χλγμ ροπής στις 5.750, ξεπερνά εύκολα τα αντίστοιχα 300άρια σε επιδόσεις, όντας παράλληλα και πιο ελαστικός στο άνοιγμα του γκαζιού. Σε επίπεδα 300αριού βρίσκεται μόνο η κατανάλωση, αφού κατά τη διάρκεια της δοκιμής η μέση τιμή ανήλθε στα 3,8 λίτρα/100χλμ.
Όπως και στο τελευταίο Downtown έτσι και στο DT X συναντάμε traction control το οποίο σου επιτρέπει να ανοίγεις το γκάζι με ασφάλεια στους ελληνικούς δρόμους, αλλά και να ¨παίζεις¨ στο χώμα, μιας και έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης.
 

Σελίδα 1KYMCO DT X 360 Test: Το επόμενο επίπεδο!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
PROION
BEST BUY