Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Τα φρένα είναι ισχυρά και με σωστή αίσθηση σε όλη τη διαδρομή της μανέτας, εμπνέοντας εμπιστοσύνη σε κάθε περιβάλλον.

Τα φρένα είναι ισχυρά και με σωστή αίσθηση σε όλη τη διαδρομή της μανέτας, εμπνέοντας εμπιστοσύνη σε κάθε περιβάλλον.

Πλαίσιο σχεδιασμένο από το μηδέν, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ

Σε αντίθεση με τον κινητήρα που είναι ήδη γνωστός από το Downtown, το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί για τις ανάγκες του DT X έχοντας διαφορετικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας, καθώς η γενική φιλοσοφία του νέου μοντέλου είναι πιο σπορ.
Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ με 5 ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από έναν δίσκο 260 χιλ με τριπίστονη δαγκάνα μπροστά και έναν δίσκο 240 χιλ με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Το δικάναλο σύστημα ABS προέρχεται από την Bosch και οι τροχοί είναι 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ελαστικά μικτής χρήσης της CST σε διαστάσεις 120/80-14 και 150/70-13.

Σελίδα 1KYMCO DT X 360 Test: Το επόμενο επίπεδο!
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
BEST BUY
BEST MOTO