Τραβάνε την προσοχή οι κόκκινες δαγκάνες στα φρένα και όχι αδίκως, καθώς το συνδυασµένο σύστηµα πέδησης του Xcinting-R 300i, είναι εξαιρετικό.

Ρυθµιζόµενες οκαι οι δύο µανέτες κάτι που δεν συναντάµε συχνά σε scooter αυτής της κατηγορίας.

Αναρτήσεις - Φρένα - Κινητήρας: Πολύ αποτελεσματικά

Οι αναρτήσεις του Xciting-R 300i UBS, δεν επιφυλάσσουν εκπλήξεις, αποτελούµενες από συµβατικό πιρούνι διάµετρου 40 χιλιοστών µε διπλές τιµονόπλακες µπροστά και διπλά, ρυθµιζόµενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, αµορτισέρ πίσω.  Στην πράξη, κάνουν πολύ αποτελεσµατικά την δουλειά τους αλλά εκτενέστερα θα ασχοληθούµε µαζί τους στο οδηγικό κοµµάτι. 

Το πιο «φαντεζί» -και όχι αδίκως- περιφερειακό στοιχείο πάνω στο scooter είναι τα φρένα του, µε τρεις συνολικά «wave» δίσκους (δύο µπροστά, ένας πίσω), που όλοι τους «συνεργάζονται» µε διπίστονες δαγκάνες. Δεν είναι τυχαίο που η KYMCO επέλεξε να τραβήξει την προσοχή µας σε αυτό το σηµείο, βάφοντας µε κόκκινο χρώµα τις δαγκάνες αλλά κάντε µερικές σειρές κειµένου υποµονή και θα σας τα πούµε όλα αναλυτικά! 

Σε ότι αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για ένα µονοκύλινδρο, διβάλβιδο, υγρόψυκτο και τροφοδοτούµενο µε ψεκασµό µηχανικό σύνολο, που αποδίδει 23,9 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 kg-m ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Αξίζει επίσης να σηµειωθεί, ότι η µετάδοση του Xciting-R 300i UBS είναι νέα, υποσχόµενη καλύτερη εκµετάλλευση του παραγόµενου έργου από το µοτέρ, µε πιο οµαλό τρόπο.