Στο μέλλον θα βλέπουμε όλο και πιο συχνά αυτή την εικόνα.

Και σε μοτοσυκλέτες παραγωγής

Οι κανόνες του WSBK επιτρέπουν τη χρήση αεροδυναμικών βοηθημάτων, αν αυτά υπάρχουν και στη μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ετοιμαστείτε για περισσότερες supersport με πτερύγια.

Το παγκόσμιο πρωτάθλημα superbike θα έχει αλλαγές στους κανονισμούς για το 2018, με πιο σημαντικές αυτές που αφορούν στον περιοριστή στροφών και τον περιορισμό του κόστους. Ένα ακόμα σημείο που αξίζει να σταθούμε είναι και αυτό των αεροδυναμικών βοηθημάτων στο φαίρινγκ, τα οποία επιτρέπονται με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν και στη μοτοσυκλέτα παραγωγής.

Αυτό μπορεί να οδηγήσει πολλούς κατασκευαστές στο να βάλουν αεροδυναμικά βοηθήματα στις μοτοσυκλέτες του, για να έχουν πλεονέκτημα στους αγώνες. Κατι τέτοιο δεν είναι παράλογο, αν το συνδυάσουμε με τους περιορισμούς στα ηλεκτρονικά που οι ομάδες έρχονται αντιμέτωπες. Αυτό ακριβώς είδαμε να συμβαίνει και στα MotoGP, όπου επιστρατεύτηκαν αεροδυναμικά βοηθήματα για να μειώσουν τις σούζες και να αυξήσουν τη σταθερότητα του εμπρός μέρους.

Η Aprilia έχει κάνει ήδη την αρχή προσφέροντας αεροδυναμικά πτερύγια στην έκδοση Factory της RSV4 RF, ενώ και η Kawasaki Η2R έχει τέτοια βοηθήματα στο φαίρινγκ της. Οι δυο αυτές μοτοσυκλέτες δεν προορίζονται για χρήση σε δημόσιο δρόμο, οπότε μένει να δούμε ποιος κατασκευαστής θα κάνει το μεγάλο βήμα και θα τα υιοθετήσει σε μια μοτοσυκλέτα μαζικής παραγωγής.