Εθεάθη «ύποπτη» μοτοσυκλέτα στους δρόμους, που έφερνε σε Royal Enfield Himalayan 450, αλλά ήταν λίγο κάτι παραπάνω από μια απλή έκδοση. Από κατασκοπευτικές φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι η Royal Enfield ετοιμάζει ένα πιο σκληροτράχηλο Himalayan 450. Κάτι τέτοιο το μαρτυρά και το αυτοκόλλητο «RALLY» που αναγράφεται στα πλαστικά.
Εμφανείς διαφορές
Με μια προσεκτική ματιά οι διαφορές με το απλό Himalayan περιορίζονται σε άλλη ανάρτηση, εξάτμιση, λάστιχα και όλα αυτά μαζί να παραπέμπουν σε ένα πιο offroad σύνολο που ξύπνησε πρόσφατη ανάμνηση της μοτοσικλέτας που οδηγούσε ο Salvatore Di Benedetto που έτρεξε στο Swank Rally de Sardegna, στην Ιταλία.
Στα πλαίσια μετατροπής μιας «πολιτικής» έκδοσης σε πιο offroad, θα μπορούσαμε να πούμε ότι το βάρος θα μειωθεί, το ύψος θα αυξηθεί, οι αναρτήσεις θα πρέπει να είναι ρυθμιζόμενες, η εξάτμιση ήδη φαίνεται να είναι σε άλλη θέση, πιο ψηλά, για να μην παίρνει νερά σε ενδεχόμενη διέλευση ποταμού. Ο κινητήρας φαίνεται να είναι ο ίδιος υδρόψυκτος, με 6αρι κιβώτιο ταχυτήτων και ίσως να αλλάξει η χαρτογράφησή του, προκειμένου οι ροπές και η ιπποδύναμη να δέσουν με τον χαρακτήρα που θέλει να προσδώσει στη μοτοσυκλέτα της η Royal Enfield.
Η θέση της εταιρίας.
Η Royal Enfield δείχνει ότι έχει πιάσει τον παλμό της αγοράς, που φαίνεται να ζητάει αρκετά μικρομεσαία σκληροτράχηλα «εργαλεία» για να μπορεί να κάνει offroad διελεύσεις χωρίς να χρειάζεται να δώσει χρήματα που απαιτούν τα πιο premium μοντέλα. Εκεί ακριβώς τοποθετεί τον εαυτό της η εταιρία. Οικονομικές, αξιόλογες, αξιόπιστες και διασκεδαστικές μοτοσικλέτες που θα δώσουν μια εμπειρία off road στους κατόχους τους.