LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κορυφαίο το πλαίσιο του KTM για την κατηγορία με τις αναρτήσεις να φέρουν τη σφραγίδα της WP.

Δύναμη αλλά και αίσθηση τόσο από το εμπρός όσο και από το πίσω φρένο του Ninja 250SL.

Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα: Λιτότητα εναντίον χλιδής

Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα στο ΚΤΜ παίζουν σε άλλο επίπεδο, με τον κινητήρα και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της MRF να είναι οι μόνοι περιοριστικοί παράγοντες στη sport οδήγηση, και στο... κατέβασμα των χρόνων σας. Το κτηνώδες πιρούνι των 43 χλστ. της WP, το πλαίσιο με τους σωλήνες μεγάλης διατομής, το στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι, οι μεγάλων διαστάσεων τροχοί που μπορούν να πάρουν “σοβαρά” sport ελαστικά, η μπροστινή ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της Bybre (θυγατρική της Brembo), ανεβάζουν το RC στη δική του, ονειρική κατηγορία, αφήνοντας όλους τους αντιπάλους στην κατηγορία σε ένα χαμηλότερο σκαλοπάτι. Μην ξεχνάμε και το άψογο ABS, που απενεργοποιείται μάλιστα αν θελήσετε, για sport οδήγηση. Στα χαρτιά, το Kawasaki δύσκολα συγκρίνεται με το RC, καθώς μπροστά διαθέτει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ., ατσάλινο ψαλίδι, μικρών διαστάσεων τροχούς (που δίνουν όμως πόντους στην ευελιξία), και συμβατική μπροστινή δαγκάνα φρένου δύο εμβόλων. Στην πράξη, και πάλι το KTM δείχνει ανώτερο, όμως η διαφορά μεταξύ των δύο δεν είναι παντού χαοτική, και οι συμβατικές λύσεις του Kawasaki δουλεύουν πολύ καλύτερα από ότι θα πίστευε κανείς!

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ