Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα στο ΚΤΜ παίζουν σε άλλο επίπεδο, με τον
κινητήρα και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της MRFνα είναι οι μόνοι
περιοριστικοί παράγοντες στη sportοδήγηση, και
στο... κατέβασμα των χρόνων σας. Το κτηνώδες πιρούνι των 43 χλστ. της WP, το πλαίσιο με
τους σωλήνες μεγάλης διατομής, το στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι, οι μεγάλων
διαστάσεων τροχοί που μπορούν να πάρουν “σοβαρά” sportελαστικά, η
μπροστινή ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων της Bybre(θυγατρική της Brembo), ανεβάζουν το RCστη δική του,
ονειρική κατηγορία, αφήνοντας όλους τους αντιπάλους στην κατηγορία σε ένα
χαμηλότερο σκαλοπάτι. Μην ξεχνάμε και το άψογο ABS, που απενεργοποιείται μάλιστα αν
θελήσετε, για sportοδήγηση. Στα
χαρτιά, το Kawasakiδύσκολα συγκρίνεται με το RC, καθώς μπροστά
διαθέτει συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ., ατσάλινο ψαλίδι, μικρών
διαστάσεων τροχούς (που δίνουν όμως πόντους στην ευελιξία), και συμβατική
μπροστινή δαγκάνα φρένου δύο εμβόλων. Στην πράξη, και πάλι το KTMδείχνει ανώτερο,
όμως η διαφορά μεταξύ των δύο δεν είναι παντού χαοτική, και οι συμβατικές
λύσεις του Kawasakiδουλεύουν πολύ
καλύτερα από ότι θα πίστευε κανείς!