Kawasaki Ninja H2 SX VS Suzuki Hayabusa 1300

Kawasaki Ninja H2 SX VS Suzuki Hayabusa 1300

Συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο τις υπερηχητικές επιδόσεις με την άνεση και θα σε ταξιδέψουν από το σημείο Α στο σημείο Β μέχρι να πεις Ultra Touring.

SUZUKI: Απέκτησε το ισχυρό GSX-S1000GX

Kawasaki Ninja H2 SX και Suzuki Hayabusa 1300 είναι οι πιο ξεχωριστές προτάσεις σε σχέση με οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στους δρόμους. Ο χρόνος και η απόσταση θα συνεχίσουν να είναι μια αφηρημένη ιδέα για τους αναβάτες των δύο αυτών μοντέλων καθώς επιλέγουν έναν προορισμό και αποφασίζουν σε πόσο καιρό θα ήθελαν να φτάσουν εκεί. Είναι έτοιμα να προσφέρουν τον απόλυτο συνδυασμό συγκινήσεων sport οδήγησης και τουριστικής χρήσης μεγάλων αποστάσεων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Τεχνικά χαρακτηριστικά Kawasaki H2 SX Suzuki Hayabusa
Κυβισμός 998 1340
Ισχύς (ίπποι) 200 190
Ροπή (kg-m) 14 15,3
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19 20
Ύψος σέλας (χιλιοστά) 835 800
Βάρος (κιλά) 256 264
Τιμή (ευρώ) 25490 21995

Σχεδίαση-αεροδυναμική: Στυλ που δεν αντιγράφεται
Το Η2 φόρεσε το τουριστικό του κουστούμι, με σκοπό να γίνει μια υπερταχεία επιδόσεων που εξαλείφει τις αποστάσεις. To Akashi, ακόνισε το σπαθί του, στην κατηγορία του σπορ τουρισμού και απέκτησε μεγαλύτερα κομμάτια fairing για προστασία από τον αέρα και καλύτερη αεροδυναμική, ενώ η διαφορετική διάταξη της ουράς επιτρέπει την άνετη μεταφορά συνεπιβάτη. Το νέο στυλ υπερτονίζεται από τον ολοκαίνουριο πλήρη φωτισμό LED, ο οποίος περιλαμβάνει προβολείς, πίσω φως, καθώς και φως πινακίδας κυκλοφορίας και φλας. To νέο Hayabusa έχει ανανεωθεί στην σχεδίαση, με πιο έντονες γραμμές και προσοχή στην λεπτομέρεια. Το μούτρο έχει αλλάξει όσον αφορά το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και των αεραγωγών, ενώ μεγάλες είναι οι αλλαγές στα πλευρικά fairing και στην ουρά. Φυσικά πίσω από το νέο fairing υπάρχει εκτεταμένη αεροδυναμική μελέτη, κύριο χαρακτηριστικό της Hayabusa από την πρώτη της γενιά. Παρά τις σχεδιαστικές αλλαγές των πλαστικών, η Hayabusa μένει στο «Top 3» των μοτοσυκλετών με τον καλύτερο συντελεστή CdA παγκοσμίως.

Ηλεκτρονικά - Εξοπλισμός: Φοράνε ό,τι πιο σύγχρονο
 Για την νέα Hayabusa, η Suzuki παρέχει το σύστημα ηλεκτρονικών βοηθημάτων S.I.R.S. (Suzuki Intelligent Ride System) που συνδυάζει Traction Control, Anti-Lift Control, ηλεκτρονικό έλεγχο φρένου κινητήρα, χαρτογραφήσεις ισχύος και Quickshifter. Τα συστήματα μπορούν να ρυθμιστούν ενιαία, μέσω των riding modes A, B και C ή να ρυθμιστούν ξεχωριστά, με το Traction Control και το σύστημα ελέγχου σούζας να μπορούν να απενεργοποιηθούν. Το μοντέλο φέρει επίσης Launch Control , Cruise Control και το σύστημα Active Speed Limiter, για πρώτη φορά στην ιστορία της βιομηχανίας μοτοσυκλέτας. Το σύστημα μπορεί να ρυθμιστεί σε μια μέγιστη ταχύτητα που θα περιορίζεται κατόπιν ηλεκτρονικά, διατηρώντας την μοτοσυκλέτα εντός των ορίων. Σύμμαχος στα εκτενή ηλεκτρονικά βοηθήματα της νέας Hayabusa είναι ένας νέος αισθητήρας IMU 6 αξόνων, ο οποίος συνεργάζεται και με το σύστημα ABS της μοτοσυκλέτας, προσφέροντας λειτουργίες Cornering ABS, μικρορύθμισης της πίεσης πέδησης ανάλογα με την κλίση του δρόμου και σύστημα Hill Hold που κρατά την μοτοσυκλέτα ακίνητη για ευκολότερες εκκινήσεις σε ανωφέρειες. Νέα είναι η διάταξη των χειριστηρίων στην θέση οδήγησης, ενώ τα κλιπ-ον είναι τεχνολογίας floating για καλύτερη εμφάνιση, αλλά και μείωση των κραδασμών. Τα κλιπ-ον είναι τοποθετημένα κατά 12% πιο κοντά στον αναβάτη, οδηγώντας σε μια ελαφρώς πιο χαλαρή θέση οδήγησης σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Ο πίνακας οργάνων είναι επίσης αλλαγμένος, με νέες αναλογικές ενδείξεις και κεντρική έγχρωμη οθόνη TFT. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED εμπρός και πίσω.

Η νέα Ninja H2 SX είναι εξοπλισμένη με το πιο προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναβάτη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοτοσυκλέτα της Kawasaki, όπως η τελευταία Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας (IMU) η οποία διαχειρίζεται λειτουργίες όπως  Cornering Management Function, Traction Control, Επιλογές Ισχύος, Vehicle Hold Assist ABS, Launch Control, Quick Shifter (που επιτρέπει ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων), LED cornering lights με αισθητήρα γωνίας κλίσης Forward Collision Warning, Adaptive Cruise Control  και Blind Spot Detection. Με 3 προγράμματα διαθέσιμα για τον αναβάτη να επιλέξει, το Η2 SX ελέγχει την απόσταση από τα υπόλοιπα οχήματα του δρόμου και προειδοποιεί μέσω μιας LED λωρίδας που βρίσκεται πάνω στην οθόνη οργάνων όταν η μοτοσυκλέτα πλησιάσει το προπορευόμενο όχημα περισσότερο από το επιθυμητό. Στο πλούσιο οπλοστάσιο του μοντέλου ανήκει και το Σύστημα Ηλεκτρονικά Ελεγχόμενων Αναρτήσεων της Kawasaki (KECS), το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί τόσο από τους διακόπτες στο τιμόνι όσο και από το συνδεδεμένο με Bluetooth κινητό τηλέφωνο του αναβάτη, μέσω της νέας εφαρμογής της Kawasaki “Rideology”.Η εφαρμογή “Rideology” προσφέρει ακόμη στον αναβάτη ένα πλήθος λειτουργιών, όπως καταγραφή πληροφοριών οδήγησης, υπενθυμίσεις διαστημάτων service αλλά και ειδοποιήσεις στην TFT οθόνη 6,5 ιντσών για εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα, πλοήγηση, καιρό, μουσική, επαφές αλλά και επικοινωνία μεταξύ οδηγού και συνεπιβάτη.
 
Κινητήρας: Υπερτροφοδότηση εναντίον κυβικών
Εξοπλισμένη με κινητήρα με Ισορροπημένη Υπερτροφοδότηση (Balanced Supercharged) 2ης γενιάς, η Ninja H2 SX μεταφέρει τη χαρακτηριστική δύναμη της Ninja H2 στην Sport Touring κατηγορία.  Ο κινητήρας των 998 κυβικών αποδίδει 200 ίππους στις 11.000σαλ με μέγιστη ροπή 14 kg-m στις 9.500σαλ. Η τεχνολογία της Ισορροπημένης Υπερτροφοδότησης, ανεπτυγμένη in-house από την ίδια την Kawasaki, δίνει έμφαση στην καθημερινή χρήση στο δρόμο, προσφέροντας εξαιρετικά γραμμική παροχή ισχύος στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών, σε συνδυασμό με μεγάλη οικονομία καυσίμου (ακόμα καλύτερη και από το “ατμοσφαιρικό” sport tourer Z1000SX). Αυτή η ρύθμιση του κινητήρα ευνοεί την οδήγηση μεγάλων αποστάσεων, προσφέροντας ταυτόχρονα τη μοναδική αίσθηση επιτάχυνσης που μόνο ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μπορεί να δώσει.

Ο κινητήρας του Hayabusa φέρει τεράστιες αλλαγές με στόχο την βελτιωμένη ανθεκτικότητα και μακροζωία, την ομαλοποίηση της απόδοσης ισχύος-ροπής, την ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών ηλεκτρονικού ελέγχου και τη συμμόρφωση με το Euro 5 χωρίς να χαθεί μέγιστη ταχύτητα. Ο νέος κινητήρας παραμένει στα 1.340 κυβικά, αποδίδοντας 190 ίππους και 15,3 kgm ροπής στις 9.700 και 7.000 στροφές αντίστοιχα. Η Suzuki ανακοινώνει ότι η νέα Hayabusa είναι η γρηγορότερη όλων των εποχών, αφού αγγίζει τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 3,2 δευτερόλεπτα, τα 200 χλμ/ώρα από στάση σε 6,8 δευτερόλεπτα, με την τελική να παραμένει στα «ανακοινώσιμα» 299 χλμ/ώρα. Το νέο σύστημα εισαγωγής φέρει μεταξύ άλλων και ανασχεδιασμένο Ram-Air για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση και πιο ικανοποιητικό ήχο.

Πλαίσιο- Αναρτήσεις – Φρένα:  Κορυφαία περιφερειακά η Hayabusa, ηλεκτρονικές αναρτήσεις για το SX
Το πλαίσιο του νέου Hayabusa διατηρεί την ίδια αρχιτεκτονική δύο δοκών από αλουμίνιο, ενώ οι αναρτήσεις φέρουν νέες ρυθμίσεις για μεγαλύτερη σταθερότητα και μείωση των τάσεων υπερστροφής στις χαμηλές ταχύτητες. Το πιρούνι προέρχεται από την Kayaba και έχει διάμετρο 43 χιλιοστά, ενώ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και φέρει νέα αρχιτεκτονική εσωτερικών τμημάτων. Το αμορτισέρ είναι επίσης της Kayaba και πλήρως ρυθμιζόμενο, με επεμβάσεις για μεγαλύτερη σταθερότητα στην ευθεία. Στα φρένα, χρησιμοποιούνται δαγκάνες Brembo Stylema με δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Bridgestone Hypersport S22, σχεδιασμένα σε συνεργασία των δύο εταιρειών.

Στη Ninja H2 SX ο αναβάτης μπορεί να μοιραστεί τη μοναδική οδηγική εμπειρία μαζί με συνεπιβάτη, χάρη στο αναθεωρημένο από τη Ninja H2 πλαίσιο χωροδικτύωμα, που μπορεί να υποστηρίξει ωφέλιμο βάρος 190 κιλά. Το νέο Kawasaki Ninja H2 SX εξοπλίζεται με ηλεκτρονική ανάρτηση της Showa με Skyhook τεχνολογία. Χρησιμοποιεί ένα πιρούνι Showa 43 χιλ. και ένα πίσω αμορτισέρ BFRC lite. Είναι το ίδιο σύστημα ανάρτησης που έχει η Ninja ZX-10R SE, με τη διαφορά ότι διαθέτει και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Η Ninja H2 SX έχει αναβαθμισμένο σύστημα φρένων με νέες 4πιστονες δαγκάνες Stylema της Brembo και ημίπλευστους δίσκους 320 χιλιοστών, που προσφέρουν πιο αποτελεσματική ψύξη των φρένων αλλά και πιο άμεση αίσθηση στη μανέτα του φρένου.
 
Ιπποδυνάμεις που ζαλίζουν
Αεροδυναμική για τελική άνω των 300 χλμ./ώρα
Τα πιο προηγμένα πακέτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Ποιο πιστεύεις ότι είναι το απόλυτο sport touring;