Kawasaki Ninja ZX-6R

Η Kawasaki επιστρέφει δυναμικά στην κατηγορία! Δείτε αναλυτικά τι νέο φέρνει το μεσαίο supersport και μάλιστα σε τιμή που προκαλεί..

Αφού σας παρουσιάσαμε κατά αποκλειστικότητα τη τιμή με την οποία θα έρθει στην Ελλάδα το νέο ZX-6, το πρώτο τρίμηνο του 2019, ήρθε και η ώρα να σας το παρουσιάσουμε αναλυτικά.

Τα 12.500 ευρώ είναι μια τιμή έκπληξη, ιδιαίτερα αν αναλογιστούμε την εκτόξευση του κόστους στη συγκεκριμένη κατηγορία τα τελευταία χρόνια, η οποία κινείται κοντά στην γειτονιά των 15.000 ευρώ.
 

Φαίνεται πως η Kawasaki δεν συμβιβάστηκε σε αυτή λογική και αποδεικνύει ότι μπορεί να προσφέρει ένα τεχνολογικά προηγμένο προϊόν σε τιμή "άλλων εποχών", τοποθετώντας τον πήχη αρκετά ψηλά.  


Αισθητικά ακολουθεί την σχεδιαστική φόρμα του μεγάλου αδερφού  ΖΧ-10 παρατάσσοντας όμως τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα.  Παράλληλα έχει ενσωματώσει στοιχεία από τις μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες επιδόσεων της οικογένειας, όπως τα χωνευτά φλας στο εμπρός μέρος του φέρινγκ που συναντάμε και στο Η2 SX και LED φωτισμό.
Στην ερώτηση αν του λείπει κάτι εξαιτίας της χαμηλής τιμής, η Kawasaki απαντάει με τον υπερπλήρη εξοπλισμό που πρέπει να έχει μια μοτοσυκλέτα επιδόσεων.



Ο τετρακύλινδρος υγρόψυκτος 16-βάλβιδος κινητήρας των 636 κυβικών εκατοστών αποδίδει 130 ίππους στις 13.500 σ.α.λ που φτάνουν τους 136 με τη χρήση Ram Air, ενώ η τιμή της μέγιστης ροπής είναι 7,2 kg-m στις 11.000σ.α.λ. Το traction control ( KTRC ) 3 επιπέδων παρεμβαίνει όταν χρειαστεί, μειώνοντας την παρεχόμενη ισχύ στον πίσω τροχό. Η μετάδοση γίνεται μέσω ενός υγρού πολύδισκου συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και το quickshifter επιτρέπει αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων, κάτι πολύ χρήσιμο για την μείωση των χρόνων σε χρήση πίστας αλλά και στο δρόμο.



Οι αναρτήσεις με το ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι SFF 41 χιλιοστών της Showa και το πίσω πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, προσφέρουν  εμπιστοσύνη στον αναβάτη. Πλήρες είναι και το πακέτο πέδησης με δίσκους τύπου μαργαρίτα 310 χιλιοστών να συνεργάζονται με monoblock ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες.  Στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το σύστημα ABS της Kawasaki  (KIBS). Η ζυγαριά έχει σταματήσει στα 196 κιλά και το ύψος της σέλα βρίσκεται στα 830 χιλιοστά από το έδαφος. Τέλος, ο αναβάτης έχει στη διάθεση του έναν νέας σχεδίασης πίνακα οργάνων που φέρει δείκτη καυσίμου και ρυθμιζόμενο shift light.