LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η σέλα είναι μεγάλη σε διαστάσεις και τοποθετεί τον αναβάτη σε τυπική θέση για cruiser πάνω στη μοτοσικλέτα.

Αν αλλάξετε θέση στα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ πρέπει να αγοράσετε και τον έξτρα άξονα για το επιλογέα των ταχυτήτων.

Μαζεμένος ο πίνακας πληροφοριών του Vulcan S που φέρει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις. Πιο σημαντική από όλες εκείνη της αυτονομίας.

Aνεση-Εργονομία

Η Kawasaki κάνει ειδική αναφορά για την προσοχή που έδωσε στη μοτοσικλέτα της στον τομέα της εργονομίας. Πρωταρχικός της στόχος άλλωστε, ήταν να νιώθει πάνω στη σέλα της άνετα κάθε τύπος αναβάτης και ακόμη περισσότερο οι γυναίκες. 
Έτσι, η θέση οδήγησης παρουσιάζεται ιδιαίτερα φιλική με τις αναβάτριες αλλά και τους βραχύσωμους γενικότερα που ψάχνουν μια χαμηλή σε ύψους μοτοσικλέτα για να κινούνται στην πόλη και να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στους δύο τροχούς. Τόσο η μανέτα του συμπλέκτη όσο και εκείνη του φρένου ρυθμίζονται και αυτό σε κάνει να νιώσεις αμέσως άνετα πάνω στο Vulcan S φτάνοντας με ευκολία το χαμηλό ape τιμόνι. 
H πιο σημαντική ρύθμιση για τη μοτοσικλέτα βρίσκεται πιο χαμηλά και αφορά τα μαρσπιέ! Αυτό το τελευταίο είναι πολύ σημαντικό-και ακριβό ως after market αξεσουάρ-για να νιώσει ένας αναβάτης άνετα πάνω σε μια μοτοσικλέτα. Στο νέο Vulcan μπορεί να τα μετακινήσει, από τη στάνταρ θέση που βρίσκονται, 2,5 εκ. εμπρός και 2,5 εκ. πίσω με τη στάνταρ θέση να βολεύει αναβάτες μεταξύ 1,75 και 1,85 μ. 
Στα αξεσουάρ της μοτοσικλέτας θα βρει κανείς και καβαλέτα που μπορούν να φέρουν το τιμόνι πιο κοντά στον αναβάτη κατά 44 χλστ., ενώ για να νιώσουν όλοι άνετα πάνω στο Vulcan υπάρχουν και δύο σέλες επιπλέον: μία για κοντούς και μία για ψηλούς αναβάτες. Η στάνταρ έχει ύψος μόλις 705 χλστ. και το πάχος του αφρώδους ανέρχεται στα 65 ολόκληρα χλστ. κάτι που γίνεται αντιληπτό και στην πράξη. 
Τα μόλις 70 εκατοστά που σας χωρίζουν από το έδαφος κάνουν τη χαμηλότερη σέλα περιττή και δεν νομίζουμε να υπάρχει αναβάτης, ανεξάρτητα από φύλο και σωματότυπο, που δεν θα πατήσει και τα δύο πόδια κάτω με αυτοπεποίθηση. Εκείνοι που θα κοιτάξουν για την ψηλότερη σέλα με το περισσότερο αφρώδες είναι οι βαρύτεροι άνω των 1,8 μ. αναβάτες καθώς η στάνταρ, λόγω σχήματος, κουράζει σχετικά γρήγορα τα μαλακά μόρια. Ο συνεπιβάτης είναι και εκείνος που θα έχει και τα περισσότερα παράπονα πάνω στη δική του σέλα που βρίσκεται ψηλότερα από εκείνη του αναβάτη. Το μικρό της μέγεθος, η ελαφριά κλίση προς τα πίσω και το γεγονός ότι δεν υπάρχει άλλο σημείο στήριξης για εκείνον που κάθεται πάνω της επιτρέπουν μόνο τις σύντομες μετακινήσεις για τους μεγαλόσωμους. 
Οι κάτω των 1,7 μ. θα νιώσουν σαφώς πιο άνετα αλλά για να λυθεί το πρόβλημα χρειάζεται η τοποθέτηση ενός sissy bar.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ