Kawasaki Z900 2025: «Eξυπνότερο» με IMU, Cornering ABS-TCS και Ride-by-Wire
|
«Ακούει» καλύτερα στο γκάζι χάρη σε νέους εκκεντροφόρους και χαρτογράφηση
Ανοιχτή σε περισσότερους σωματότυπους με νέα σέλα και τιμόνι
Πλήρης μεταμόρφωση του ηλεκτρονικού πακέτου με προσθήκη IMU 6 αξόνων
Με ενισχύσεις στο πλαίσιο και πλουσιότερη έκδοση SE με Show και Ohlins
«Ακούει» καλύτερα στο γκάζι χάρη σε νέους εκκεντροφόρους και χαρτογράφηση
Η Kawasaki Z900 μπαίνει στο 2025 με αναβαθμίσεις κυρίως στον τομέα των ηλεκτρονικών. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 948 κ.εκ. παραμένει μηχανικά όμοιος με του απερχόμενου μοντέλου και αποδίδει 124 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 9,9 kgm ροπής στις 7.700 σ.α.λ. Παρά την πολύ μικρή μείωση ισχύος (της τάξης των 2 ίππων), η αναθεωρημένη χαρτογράφηση και οι νέοι εκκεντροφόροι υπόσχονται βελτίωση στην απόκριση στις χαμηλές στροφές, προσφέροντας πιο γραμμική παροχή ισχύος. Οι αλλαγές στο χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής συμβάλλουν ταυτόχρονα σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως και 16%, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα πιο πειθήνια στις εντολές του οδηγού και αφετέρου πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον.
Ανοιχτή σε περισσότερους σωματότυπους με νέα σέλα και τιμόνι
Η νέα Z900 διατηρεί τις χαρακτηριστικές γραμμές της σειράς και τις αναβαθμίζει με ελαφρώς πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση. Οι νέοι LED προβολείς και τα πίσω φώτα προσδίδουν σύγχρονη εμφάνιση, ενώ τα πλευρικά τμήματα από βουρτσισμένο αλουμίνιο ενισχύουν την αίσθηση της ποιότητας κατασκευής, στην οποία μάς έχει καλομάθει η Kawasaki. Η σέλα είναι πλέον πιο επίπεδη και άνετη και διαθέσιμη σε δύο ύψη (830 mm και 810 mm), και έτσι, σε συνδυασμό και με το φαρδύτερο τιμόνι, καθιστούν τη Ζ900 ευκολότερη στο να ταιριάξει με μια πιο ευρεία γκάμα σωματοτύπων αναβατών.
Πλήρης μεταμόρφωση του ηλεκτρονικού πακέτου με προσθήκη IMU 6 αξόνων
Το μεγαλύτερο νέο είναι φυσικά η ενσωμάτωση πλατφόρμας αδρανειακών μετρήσεων (IMU) έξι αξόνων, η οποία αναβαθμίζει σε μεγάλο βαθμό τα ηλεκτρονικά βοηθήματα της Z900, καθώς το ABS και το Traction Control αποκτούν πια λειτουργία Cornering, για ασφαλέστερη (και προσαρμόσιμη) λειτουργία υπό κλίση. Το κλασικό γκάζι αναβαθμίζεται σε σύστημα Ride-By-Wire και προσφέρει τέσσερις χαρτογραφήσεις απόδοσης του κινητήρα: Sport, Road, Rain και μια προσαρμόσιμη στις επιλογές του αναβάτη, ενώ το επίσης αναβαθμισμένο QuickShifter δύο κατευθύνσεων επιτρέπει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων από τις 1.500 σ.α.λ. πια. Τέλος, μια πάντα καλοδεχούμενη προσθήκη είναι η ενσωμάτωση της λειτουργίας Cruise Control, ώστε ο οδηγός να έχει τη δυνατότητα να μπαίνει στα στροφιλίκια πιο ξεκούραστος από τις μονότονες ευθείες.
Με ενισχύσεις στο πλαίσιο και πλουσιότερη έκδοση SE με Show και Ohlins
Το πλαίσιο δέχθηκε ενισχύσεις πίσω από το λαιμό του τιμονιού, με τη γωνία κάστερ κάστερ να μικραίνει ελαφρώς, ώστε να ενισχυθεί η ευελιξία και να είναι πιο άμεσες και γρήγορες οι αλλαγές κατεύθυνσης. Η εισαγωγική έκδοση διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm με ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, ενώ το πίσω μονό αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς προφόρτιση. Η πιο πλούσια έκδοση SE εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι Showa και πίσω αμορτισέρ Öhlins S46 με ρύθμιση προφόρτισης με εξωτερική στρόφιγγα και υπόσχεται ανώτερη ποιότητα κύλισης και βελτιωμένη απόκριση στις απαιτήσεις του αναβάτη.