Η Kawasaki ZXR750 έκανε ντεμπούτο το 1989 και αποτέλεσε μία από τις πρώτες race replicas του κόσμου. Είχε σχεδιαστεί με σκοπό να διαγωνιστεί στα διεθνή Superbike πρωταθλήματα, όμως η Kawasaki δεν δίστασε να την εξωθήσει σε μαζική παραγωγή. Οι αναρτήσεις του ZXR750 ήταν ρυθμιζόμενες εμπρός και πίσω, ενώ το ψαλίδι ήταν αλουμινένιο, επιλογές εξελιγμένες για την εποχή που τόνιζαν τον αγωνιστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Το ZXR 750 απέδειξε ότι ήταν εξαιρετικό στο δρόμο. Για την εποχή του, η συμπεριφορά του πλαισίου του είχε χαρακτηριστεί «σπουδή στην μηχανική», που εξασφάλιζε φοβερά σπορ συμπεριφορά. στους αγώνες δεν είχε μεγάλη επιτυχία, αφού το επισκίασε το Honda RC30 VFR750, όμως η μοτοσυκλέτα έγινε ένα cult icon στην εποχή του «διπλού στρογγυλοφάναρου» στις street μοτοσυκλέτες.
«Παρθένο» παράδειγμα που δεν έχει καν συναρμολογηθεί
Η συγκεκριμένη ZXR750 είναι τύπου K2, δηλαδή κατασκευασμένη το 1992 και, για άγνωστους λόγους, η μοτοσυκλέτα δεν βγήκε ποτέ από το κουτί της, το οποίο ουδέποτε αποσυναρμολογήθηκε, οπότε είναι πρακτικά… μία «καινούργια στοκ» μοτοσυκλέτα. Μετά από αλλεπάλληλες προσφορές, ο νέος ιδιοκτήτης της, την εξασφάλισε δίνοντας το ποσόν των 69.978 δολαρίων ή περίπου 62.000 ευρώ. Φανταζόμαστε ότι τώρα η αξία της θα πηγαίνει μόνο προς τα πάνω!