Με το που καθίσεις στη σέλα του ΑΚ550, εισπράττεις την αίσθηση πολυτελούς κατασκευής, που είναι μπολιασμένη με σπορ χαρακτηριστικά. Και μιας και μιλάμε για την σέλα, το αφρώδες είναι αρκετό, ώστε να μην κουράζει, ακόμα και μετά από πολύωρη παραμονή, το μαξιλαράκι της πλάτης ρυθμίζεται για να βρείτε την ιδανική θέση, ενώ το ύψος της στα 785 χιλιοστά, είναι μελετημένο ώστε να μπορεί να εξυπηρετήσει αναβάτες με διαφορετικό σωματότυπο. Ο αναβάτης θα βολευτεί αμέσως πάνω στο ΑΚ550, με τη θέση οδήγησης να σε τοποθετεί μέσα στο scooter. Το φαρδύ τιμόνι με τα λογότυπα ΑΚ στο κέντρο του, βρίσκεται στη σωστή απόσταση από τα χέρια, ο χώρος για τα πόδια είναι αρκετός και έχει κλίση 45 μοίρες για ενισχύσει τον τουριστικό χαρακτήρα του.
Το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενισχύει τον premium χαρακτήρα και ένας κεντρικός διακόπτης κάτω από το τιμόνι διαχειρίζεται το άνοιγμα της σέλας και της τάπας καυσίμων, το κλείδωμα του scooter, καθώς και την εκκίνηση του κινητήρα. Με το πάτημα της μίζας, ο ήχος από την εξάτμιση θυμίζει V2 κινητήρα και σε βάζει στην πρίζα. Βλέπετε, οι μηχανικοί της Kymco ήθελαν, εκτός από το όνομα, να ακούγεται και σαν αυτόματο όπλο. Έτσι, άλλαξαν 64 συστήματα εξατμίσεων μέχρι να καταλήξουν στο συγκεκριμένο. Εμμονή στην τελειότητα! Η διαδρομή των 95 χιλιομέτρων της δοκιμής περιελάμβανε μια μίξη από κλειστά κομμάτια με στροφές και μεγάλες ευθείες, όπου το ΑΚ550 ανταποκρίθηκε εξαιρετικά. Η άρτια κατανομή και το χαμηλό κέντρο βάρους, από τα πρώτα κιόλας μέτρα, μετατρέπουν το χειρισμό του νέου μοντέλου, σε piece of cake διαδικασία. Η απόκριση του γκαζιού είναι εξαιρετική και άμεση και ο νέος κινητήρας πετυχαίνει επιταχύνσεις, κορυφαίες για την κατηγορίας.
Η ένδειξη του ταχυμέτρου σκαρφαλώνει χωρίς δισταγμό σε τριψήφια νούμερα, σε κάθε γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, απόρροια του νέου αλουμινένιου πλαισίου, που δεν μεταφέρει κραδασμούς και ταλαντώσεις στον οδηγό. Το ΑΚ παραμένει σταθερό και ακλόνητο είτε περάσεις από κακοτράχαλο οδόστρωμα με μειωμένη πρόσφυση και συνεχόμενες ανωμαλίες, είτε κινείσαι κοντά στην τελική του ταχύτητα των 176 χιλιομέτρων/ώρα. Συμπαραστάτες στο ομοιογενές σύνολο είναι οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις που αποσβαίνουν κάθε ανωμαλία συνδυάζοντας άνεση, αφού δεν μεταφέρουν σκληρή αίσθηση στον αναβάτη, με σπορ συμπεριφορά, όταν η ταχύτητα και οι ρυθμοί ανέβουν. Ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών στον εμπρός άξονα και ένας οριζόντιος βραχίονας με 3 στάδια αυξομείωσης πίσω, δημιουργούν ένα σύνολο που συνεργάζεται ιδανικά, μεταφέροντας στον αναβάτη την απαραίτητη ανατροφοδότηση και διατηρώντας την συνεχή επαφή των τροχών με την άσφαλτο. Στον τομέα της πέδησης, η Kymco συνεχίζει την εξαιρετική της παράδοση. Τα φρένα ακολουθούν τις προδιαγραφές σπορ μοτοσυκλετών, καθώς αποτελούνται από δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo με δύο wave δίσκους 270 χιλιοστών μπροστά και δαγκάνα μονού εμβόλου με wave δίσκο 260 πίσω. Μπορεί να υπολείπονται σε αρχικό δάγκωμα, όμως όταν πιέσεις τη μανέτα, θα σε αποζημιώσουν, καθώς θα ακινητοποιήσουν το scooter άμεσα. Το δικάναλο σύστημα ABS της Bosch προσφέρει ασφάλεια σε περίπτωση ανάγκης και είναι το ελαφρύτερο που υπάρχει σήμερα στην αγορά.
Η συνολική εικόνα που αποκομίσαμε είναι αυτή μιας ποιοτικής κατασκευής, που καταφέρνει να εναρμονίσει την άνεση με τη σπορ συμπεριφορά. Η πολυτέλεια συναντά την πρακτικότητα σε μια εκλεπτυσμένη συνταγή, που θέλγει με τα χαρακτηριστικά της.
6.000 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΤΟ SYM MAXSYM 600I.KAI AYTO 3.500 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΡΕΑ(?) ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΛΑΙΣΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.
6.000 ΕΥΡΩ ΕΧΕΙ ΤΟ SYM MAXSYM 600I.KAI AYTO 3.500 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΕΝΑ ΚΟΡΕΑ(?) ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΑΛΑΙΣΙΑ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ.ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ.