Κινητήρας

Κινητήρας
2 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας των 125 κ.εκ. αποδίδει 9 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 0,93 kgm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., χαρακτηριστικά τα οποία αποδίδονται στην αερόψυκτη φύση του. Έχει καλό ψεκασμό και δεν κομπιάζει στα απότομα άνοιξε-κλείσε του γκαζιού, ανεβάζει ευχάριστα μέχρι τα 60 χλμ/ώρα, πιο αργά μέχρι τα 80 και με αρκετή υπομονή μέχρι τα 90 χλμ/ώρα, που είναι και η τελική ταχύτητα που είδαμε αρκετές φορές στην ευθεία. Συγκεκριμένα για τα 50 χλμ/ώρα από στάση χρειάστηκε 6,7 δευτερόλεπτα. Συνοδεύεται από αρκετά θετικό κιβώτιο με φυγοκεντρικό συμπλέκτη που εμφανίζει πολύ μικρό «σκαλοπάτι» σύμπλεξης κατά την ομαλή εκκίνηση και λειτουργία χωρίς κομπιάσματα κατά την απότομη. Συνεπώς, εμπνέει εμπιστοσύνη και επιπρόσθετα λειτουργεί και ως σχολείο για νέους αναβάτες. Παρόλο που για ένα μεγάλο μέρος της δοκιμής οδηγούσαμε με το γκάζι στο στοπ και με δεύτερο άτομο στη σέλα η κατανάλωση ανέβηκε μέχρι τα 2,8 λίτρα/100χλμ, γεγονός που δίνει έναν έξτρα πόντο στο Aurora στον τομέα της καθημερινής συμβίωσης. Είναι μεν θορυβώδης, αλλά ο θόρυβος αυτός δεν φαίνεται να περνάει στους αναβάτες.


 

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 6,7
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 20,5
40 - 80 (δευτερόλεπτα) 17
80 - 0 (μέτρα) 31
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 2,8

Σελίδα 1LETBE Aurora - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
 Σχετικές ειδήσεις