«Ταφόπλακα» ρίχνει στο εμβληματικό σπορ της μοντέλο η MV Agusta, καθώς προετοιμάζεται για αποφασιστικά βήματα στο μέλλον. Τι έχει σκοπό;
Μετά από 20 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η MV Agusta F4 θα μας αποχαιρετήσει φέτος. Το superbike που σηματοδότησε την ανάσταση της Ιταλικής εταιρείας το 1998, θα σταματήσει να διατίθεται στο τέλος του χρόνου, καθώς η εταιρεία θα εξετάσει άλλα μονοπάτια, αλλά και την πιθανότητα αντικατάστασής του.
Τα νέα έρχονται από τον «ισχυρό άνδρα» της MV Agusta, Giovanni Cαstiglioni, o οποίος εξήγησε ότι ένας από τους λόγους της απόφασης αυτής είναι τόσο οι κανονισμοί του Euro4 –το τρέχον μοντέλο πωλείται με ειδική άδεια ακόμα, καθώς δεν πληροί τις προδιαγραφές- όσο και οι μικρότερες πωλήσεις των sport μοτοσυκλετών.
Τα κακά νέα δεν σταματούν εδώ, όμως. Λόγω της απόφασης της αυτής, η MV Agusta θα πρέπει να μείνει έξω από το πρωτάθλημα WSBK, πιθανότατα επΆ αόριστον. Και αυτό διότι, σύμφωνα με τον Cαstiglioni, «τα Superbikes δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή και δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ αγωνιστικών επιτυχιών και πωλήσεων».
Ο Ιταλός επιχειρηματίας δήλωσε επίσης, ότι η επόμενη supersport μοτοσυκλέτα της MV Agusta, που θα έρθει το 2021, θα είναι «αντισυμβατική και πιθανόν θα δεχθεί κριτική»! Συμπληρώνει μάλιστα τις δηλώσεις του, λέγοντας ότι το μοντέλο «δεν θα είναι ένα superbike στο πνεύμα των αγωνιστικών», αφήνοντας αιχμές για υβριδική τεχνολογία!
Ο Cαstiglioni, τέλος, δήλωσε ότι η F4 θα γίνει διαθέσιμη σε μία τελευταία, ειδική έκδοση με την ονομασία «Claudio», προς τιμήν του πατέρα του που είχε αυτό το όνομα και θα έχει αποκλειστικό, συλλεκτικό χαρακτήρα.
Ήρθε λοιπόν η ώρα, να αποχαιρετίσουμε την θρυλική δημιουργία του Massimo Tamburini, που ξεκίνησε ξανά την «καρδιά» της ιστορικής MV Agusta…