Honda CRF 1100 Africa Twin Adventure Sports

    Τιμή: Από 16.500 ευρώ (DCT: Από 18.100 ευρώ)
    Κατανάλωση: 5.7 λ./100 χλμ.

     
    Tο νέο Africa είναι άκρως επιβλητικό και μυώδες με εντυπωσιακά ποιοτικά χαρακτηριστικά που το καθιστούν  μια πολυτελής κατασκευή χωρίς σημάδια ανορθογραφίας. Η σέλα έχει χαμηλώσει σε ύψος φτάνοντας τα 850 χιλιοστά. Αυτό δίνει σαφώς ευκολότερη πρόσβαση και μεγαλώνει την ευχρηστία όμως δεν διαταράσσει στο ελάχιστο τα προσφερόμενα επίπεδα άνεσης οδηγού και συνεπιβάτη. Μια έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών παρέχει εκτός από πληρέστατη πληροφόρηση για όλες τις παραμέτρους της μοτοσικλέτας, δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone και Apple CarPlay. ΟTwin δικύλινδρος υγρόψυκτος 8-βάλβιδος κινητήρας μεγάλωσε σε χωρητικότητα από τα 998 στα 1084 κυβικά. Περίπου 80 εξαρτήματα του κινητήρα αναβαθμίστηκαν, οδηγώντας σε βελτιωμένη απόδοση και μείωση 4 κιλών! Η νέα Africa αποδίδει μέγιστη ισχύς 102 ίππων στις 7500 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται  στα 10,7 kg-m στις 6250. 




    Η μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί μια IMU 6 αξόνων ώστε να υπολογίζει με ακρίβεια και να ελέγχει την απόκριση του γκαζιού, του cornering ABS, του αναβαθμισμένου (7 επιπέδων) traction control, του φρένου του κινητήρα, του (3 επιπέδων) wheelie control και την αποτροπή ανύψωσης του πίσω τροχού, βασιζόμενο σε παράγοντες όπως η κλίση της μοτοσικλέτας, η επιτάχυνση και η επιβράδυνση της. Το πρώτο που παρατηρείς είναι ο δυνατότερος κινητήρας σε ολόκληρο το φάσμα. Έχει φουσκώσει αρκετά στις χαμηλομεσαίες και δεν χρειάζεται να τον ζορίζεις, ενώ αν τον ξεζουμίσεις μέχρι τα κόκκινα, εισπράττεις γρήγορες επιταχύνσεις από στάση ή σε προσπεράσεις με ρεπρίζ. Τα 6 mode οδήγησης, 4 preset και 2 custom, καλύπτουν οποιαδήποτε συνθήκη, από βροχή μέχρι άσφαλτο και χώμα και μεταβάλλουν ανάλογα την ιπποδύναμη και την παρεμβατικότητα των ηλεκτρονικών. Το μικρότερο βάρος, το  στενότερο πλαίσιο και οι ηλεκτρονικές αναρτήσεις συνθέτουν ένα ευέλικτο σύνολο με ομοιόμορφα χαρακτηριστικά απόδοσης παντού και πάντα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ