BMW G 310 GS

    Τιμή: 6.100 ευρώ

    Αν και η τιμή του είναι λίγο πάνω από τα 6 χιλιάρικα δεν θα μπορούσε να λείπει από τη λίστα. Η BMW εξέλιξε την πλατφόρμα του γυμνού G 310 R και δημιούργησε μια μικρού κυβισμού on-off μοτοσυκλέτα που κουβαλάει στις πλάτες τις τη βαριά κληρονομιά του ονόματος GS. Μάλιστα, με την αιχμηρή εμφάνισή του είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως παιδί της οικογένειας των GS θυμίζοντας τα best seller αδέρφια του. Από τον βασικό εξοπλισμό του G 310 GS ξεχωρίζουμε την προστατευτική ποδιά κινητήρα, τη μεγάλη σχάρα και το όμορφο ψηφιακό όργανο με το shift light που παρέχει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση στον αναβάτη. Θα θέλαμε να έχει LED φώτα ή φλας που δίνουν έναν πιο premium αέρα που ταιριάζει γάντι στο όνoμα της BMW. Η θέση οδήγησης, με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και την άνετη σέλα που απέχει 835 χιλιοστά από το έδαφος, δεν θα κουράσει ακόμα και μετά από πολύωρη οδήγηση.




    Ο μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας των 313 κυβικών αποδίδει 34 ίππους στις 9.500 σ.α.λ και 2,85 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ., ενώ είναι τοποθετημένος πιο μπροστά με την εισαγωγή να βρίσκεται στο εμπρός μέρος και την εξαγωγή στο πίσω. Η ανορθόδοξη αυτή διάταξη συμβάλει στη σωστή κατανομή και τη διατήρηση του κέντρου βάρους χαμηλά. Από πλευράς κατανάλωσης μετρήσαμε 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που μπορεί να μειωθεί με πιο συντηρητική οδήγηση, ενώ το ρεζερβουάρ χωράει 11 λίτρα. Το BMW G 310 GS διαθέτει εμπρός τροχό 19 ιντσών και με τα ελαστικά μεικτής χρήσης διαστάσεων 110/80-19 εμπρός και 150/70-17 πίσω με τα οποία είναι εφοδιασμένο, επιτρέπει την πιο άνετη και ασφαλή κίνηση σε χωματόδρομο. Τα φρένα του φέρουν την υπογραφή της Bybre και αποτελούνται από έναν δίσκο 300 χιλιοστών με τετραπίστονη, ακτινική δαγκάνα εμπρός και δίσκο 240 χιλιοστών με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω. Τέλος, στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε αντεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών με διαδρομή 180 χιλιοστά εμπρός και μονό πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ίδια διαδρομή.   
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

    BENELLI: RCX 185 Το super παπί.

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • BBB

      Ξερνάω... απλά... αν θες κάτι να κάνεις περιπέτειες στα κυβικά αυτά πάρε εντούρο ή καθαρὀαιμο... όχι τις υπανάπτικτες φθηνορέπλικες των μεγάλων γουρουνιών (που ούτως ή άλλως για χώμα είναι και πάλι υποδεέστερες των εντούρο).

        6