Moto Guzzi V100 Mandello S: Νέα εποχή για τον «Αετό»
- Πρώτη στην ανάπτυξη σχεδίασης μοτοσικλετών.
- Πρώτη με ενεργά αεροδυναμικά φτερά.
- Εκπληκτικές ημιενεργητικές αναρτήσεις Ohlins.
- Σου ξηλώνει τα μυαλά παρά τον άξονα κίνησης.
Πρώτη στην ανάπτυξη σχεδίασης μοτοσικλετών
Η εταιρεία που φέρει ως σχήμα αυτό το επιβλητικό πτηνό, ξεκινάει την πορεία της ως πρωτοπόρος στον τομέα της αεροδυναμικής, καθώς έχει τα ηνία από το 1950 για την ανάπτυξη σχεδίασης μοτοσικλετών μέσα σε αεροδυναμική σήραγγα, στο Mandello της Ιταλίας. Ο στόχος της εταιρείας είναι να συνδυάσει την ιστορία που κουβαλάει στις πλάτες της με την τεχνολογία του σήμερα. Η επηρεασμένη Moto Guzzi V100 Mandello S από το παλαιότερο μοντέλο Le Mans, δίνει ξεκάθαρη εικόνα ότι άντλησε αρκετά στοιχεία από της τότε εποχής. Από όποια γωνία και να την κοιτάξεις παντού βλέπεις έναν «Αετό», όπως στο εμπρός φανάρι που σχηματικά σε παραπέμπει εκεί, με τον προβολέα LED να διαθέτει λειτουργία και ως φώτα ημέρας DRL δημιουργώντας τα μεγαλεπήβολα φτερά του. Η αισθητική της δεν μπορεί να κρυφτεί ούτε όταν κάθεσαι πάνω της, μιας και βρίσκει να τονίζει με κάθε ευκαιρία το βαρύ όνομά της, όπως είναι η άνετη σέλα δύο επιπέδων, όπου είναι κατασκευασμένη σε έναν συνδυασμό αλκαντάρας - δερματίνης, φέροντας ιδιαίτερο γαζί και το λογότυπο της.
Πρώτη με ενεργά αεροδυναμικά φτερά
Aλλη μία πρωτοπορία για την Moto Guzzi που εφαρμόζεται πάνω στην Mandello V100, είναι τα αεροδυναμικά φτερά που φέρει στο πλαϊνά πάνω μέρη, μεταξύ ρεζερβουάρ και μούτρου, συνθέτοντας στο πάζλ, μείωση πίεσης του αέρα κατά 22% . Η λειτουργία τους επιτυγχάνεται ανασηκώνοντας τα ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης και με τα χιλιόμετρα που πάμε, αν δηλαδή αναπτύξουμε ταχύτητα άνω των 30 χιλιομέτρων την ώρα. Γενικά όμως μπορούν να ρυθμιστούν από τι ταχύτητα θα ανοίγουν, με ανώτερο όριο τα 95χλμ.ώρα ή να μείνει στην προκαθορισμένη ρύθμιση των 70 χιλιομέτρων, καθώς και αν θέλουμε να είναι μονίμως ανοιχτά ή κλειστά. Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στο ύψος και το σχήμα του ανεμοθώρακα για να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερο, ένα πλήθος αναβατών, καθώς και η ρύθμιση καθ` ύψος να γίνεται ηλεκτρικά χωρίς να αφήνουμε τα χέρια από το τιμόνι, συμβάλλοντας στην καλύτερη αποβολή του αέρα. Εξοπλισμένη με μία έγχρωμη TFT οθόνη από το Piaggio Group και ειδικότερα από την Aprilia, των 5 ιντσών, πληροφορούμαστε για ένα πλήθος λειτουργιών, με ισχυρό παρανομαστή το σύστημα συνδεσιμότητας Moto Guzzi Mia, απεικονίζοντας τις κλήσεις, τα μηνύματα και τη μουσική με την χρήση Bluetooth, στον βασικό εξοπλισμό της. Οι ηλεκτρονικές συσκευές δεν θα μείνουν ποτέ χωρίς μπαταρία μιας και έχει θύρα USB για την φόρτισή τους. Δεν είναι λίγες οι φορές που η θερμοκρασία του περιβάλλοντος τους χειμερινούς μήνες πέφτει αρκετά και τα δάχτυλα μας είναι παγωμένα, για αυτό και διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Εκπληκτικές ημιενεργητικές αναρτήσεις Ohlins
Ανάλογα των περιστάσεων θα σταθούν απέναντι στο απαιτητικό άκαμπτο ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο της, οι ημιενεργητικές αναρτήσεις Smart EC2.0 (ίδιες με RSV4) της Ohlins. Η προσαρμοστικότητα τους, αναλόγως με το οδηγικό στυλ που διαθέτουμε θα επέλθει από το ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι των 43 χιλιοστών με διαδρομή 130 χιλιοστά και μία πίσω ανάρτηση χωρίς μοχλικό με διαδρομή 130 χιλιοστά, η οποία διαθέτει ρυθμιστή για την προφόρτιση ελατηρίου, με ενεργό τμήμα της, το αλουμινένιο μονόμπρατσο ψαλίδι (λόγω άξονα), τοποθετημένο σε γωνία 6ο. Δεν θα μπορούσε να φοράει τίποτα λιγότερο στον τομέα των φρένων από τις τετραπίστονες δαγκάνες Brembo Μ4.32 με ακτινική τρόμπα μπροστά, δίσκους των 320 χιλιοστών και πίσω μία διπίστονη δαγκάνα αντίστοιχα της Brembo, με δίσκο των 280 χιλιοστών. Όταν ανεβαίνουν οι ρυθμοί και κοιτάς να εισέλθεις μέσα στην στροφή με φρένα, τα «νύχια του αετού» είναι εκεί για να μην αποσυντονιστείς, καθώς θα επέμβει το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών υπό κλίσης Cornering ABS της Continental. Καθώς εξέρχεσαι από την κορυφή της στροφής, έρχεσαι σε επαφή με ολισθηρό οδόστρωμα και εκεί που πάει να γλιστρήσει το πίσω μέρος, επεμβαίνει το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού TCS. Σημαντική βοήθεια προσφέρει και η ένδειξη του συστήματος των πιέσεων ελαστικών TPMS, ενημερώνοντάς μας για τα ακριβή bar που έχουν οι τροχοί των 120/70-17 μπροστά και 190/55-17 πίσω, με ελαστικά Pirelli Angel GT II. Όλος αυτός ο καμβάς συνθέτει να επιτύχει την πλήρη ακινητοποίηση της από τα 100 χιλιόμετρα στα 0 σε 42,8 μέτρα.
Σου ξηλώνει τα μυαλά παρά τον άξονα κίνησης
Σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού σου παίρνει τα μυαλά ο ροπάτος, εγκάρσιος, υγρόψυκτος, V2 κινητήρας των 1.042κ.εκ με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής αποδίδοντας 115 ίππους στις 8.700 στροφές ανά λεπτό και ροπή 105Nm στις 6.750 στροφές ανά λεπτό. Πληθώρα είναι η παραμετροποίηση των οδηγικών προγραμμάτων, διαθέτοντας 4 Riding modes, Rain, Road, Tour και Sport, συνοδευόμενα από σύστημα αποφυγής ανύψωσης του μπροστινού τροχού Wheelie control και του συστήματος φρένου κινητήρα Engine brake. Εφοδιασμένη με ηλεκτρονικό ψεκασμό Ride-by-Wire μέσω της νέας ECU 11MP Magnetti Marelli, με μονόδρομο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, οι αλλαγές στο 6-τάχυτο κιβώτιο γίνονται με ευκολία χωρίς την άσκηση πίεσης της αριστερής μανέτας, μιας και διαθέτει Quickshifter Up & Down. Ενώ ο νους προσπαθεί να μείνει ήρεμος, το επάνω δεξί άκρο δεν σε αφήνει ήσυχο, περιστρέφοντας το γκρίπ του γκαζιού, ωθώντας το να κάνει τα 0-100 σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-50 σε 1,8 δευτερόλεπτα και τα 60-120 σε 3,5 δευτερόλεπτα. Παρά την τεχνολογία που φέρει και ως γνήσιος 2-κύλινδρος κινητήρας, θα περίμενες μία υψηλή κατανάλωση, αλλά η μεικτή που επιτυχαίνει είναι αρκετά καλή για λίτρου μοτοσικλέτα, στα 6,1λτ/100χλμ/ώρα. Τέλος, αφού επέλθει η ηρεμία θα κινηθείς στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας σε mood ανεμελιάς και χαλαρότητας επιλέγοντας την επιθυμητή ταχύτητα στο Cruise Control.
Η τιμή της Moto Guzzi V100 Mandello ξεκινάει από τα 15.499,00 ευρώ και της S είναι στα 17.999,00 ευρώ.