Ο χαρακτηριστικός V κινητήρας, είναι σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi.

    Κινητήρας: Ουσιαστικές αλλαγές

    Το χαρακτηριστικό στοιχείο κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi είναι ο δικύλινδρος, αερόψυκτος εγκάρσιος κινητήρας V, που σχεδιάστηκε το 1967. Στην τρίτη γενιά του V7, ο κυβισμός παραμένει ίδιος με το προηγούμενο μοντέλο (744 κ.εκ) αλλά ο κινητήρας έχει βελτιωθεί σε πολλά σημεία. Νέες κεφαλές αλουμινίου, έμβολα και κύλινδροι στο πάνω μέρος του κινητήρα και νέος στρόφαλος, κάρτερ λαδιού και σύστημα λίπανσης του στροφάλου είναι οι βασικές αλλαγές που μαζί με το νέο σύστημα εξάτμισης εξασφαλίζουν τη συμμόρφωση του κινητήρα με τα πρότυπα Euro 4 και την αυξημένη απόδοση σε σχέση με το V7 II. 

    H μέγιστη ισχύς αγγίζει τους 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ, ενώ η ροπή φτάνει τα 6.1 kg στις 4.900 σ.α.λ. Για την πρόσφυση σε ολισθηρό οδόστρωμα φροντίζει το traction control, που είναι στον στάνταρ εξοπλισμό και ρυθμίζεται σε δύο επίπεδα ευαισθησίας. Τέλος, το κιβώτιο των 6 σχέσεων παραμένει ίδιο με αυτό της προηγούμενης γενιάς, αλλά πλέον διαθέτει νέες σχέσεις πρώτης και έκτης ταχύτητας, ώστε να αξιοποιούνται στο έπακρο τα χαρακτηριστικά του V κινητήρα.