Το μαλακό σε λειτουργία πιρούνι, συνεργάζεται με τον τροχό των 18 ιντσών.

    Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα: Ανανέωση

    Η Moto Guzzi έχει σχεδιάσει εκ νέου το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο διπλής ραχοκοκαλιάς του V7 ΙΙΙ. Διατηρεί την κατανομή βάρους του προηγούμενου μοντέλου (46% μπροστά και 54% πίσω), αλλά το μπροστινό μέρος είναι ενισχυμένο αυξάνοντας την ακαμψία, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά και τη σταθερότητα της μοτοσυκλέτας. Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με αρκετά μαλακή λειτουργία και δύο αμορτισέρ τις Kayaba με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου πίσω. Την πέδηση αναλαμβάνουν μια τετραπίστονη δαγκάνα της Brembo με τρόμπα της ίδιας εταιρίας και δίσκο 320 χιλ μπροστά και μία διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 260 χιλ πίσω που συνεργάζονται με σύστημα ABS δύο καναλιών.