Το πιρούνι προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. Απλά καταπληκτικά τα φρένα της Brembo.

Το πιρούνι προσφέρει πολύ καλή αίσθηση και απόσβεση των ανωμαλιών του δρόμου. Απλά καταπληκτικά τα φρένα της Brembo.

    Πλαίσιο –αναρτήσεις –φρένα

    Η «ραχοκοκαλιά» του V85TT είναι ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, που συνδέεται με αλουμινένια τμήματα στις βάσεις των μαρσπιέ, για μείωση του βάρους. Φυσικά, μέρος της ακαμψίας του V85 TT παρέχει ο ίδιος ο κινητήρας. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται ψαλίδι (που φιλοξενεί και τον άξονα μετάδοσης), μια επιλογή που εξαλείφει την επιρροή των δυνάμεων του άξονα στην οδηγική συμπεριφορά, κατά την επιτάχυνση και τις στροφές. Στο ψαλίδι εδράζεται μονό αμορτισέρ χωρίς μοχλικό, που βρίσκεται στην δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας και ρυθμίζεται σε προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς. Τις ίδιες ρυθμίσεις φέρει και το πιρούνι, το οποίο είναι τύπου USD με διάμετρο 41 χιλιοστά: Μια ευπρόσδεκτη νότα προσαρμοστικότητας για πιο απαιτητικούς αναβάτες. Στο σύστημα πέδησης, η πασίγνωστη Brembo κάνει και πάλι τα «μαγικά» της με δύο 4πίστονες, ακτινικές δαγκάνες στον εμπρός τροχό, να σφίγγουν δίσκους των 320 χιλιοστών. Πίσω, ο δίσκος των 260 χιλιοστών συνεργάζεται με δαγκάνα 2 εμβόλων. Το ABS της Continental, προσφέρει δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και μικρορύθμισης της ευαισθησίας του στον εμπρός (για χρήση εκτός δρόμου), ενώ στην χαρτογράφηση Off-Road μπορεί να απενεργοποιηθεί και εντελώς!

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »