Ο κινητήρας των 850 κ.εκ. κρύβει την τεχνολογία… μέσα, καθώς η ρετρό εμφάνιση του δεν κρύβεται. Απίστευτο δούλεμα, ιδιαίτερος ήχος και κατανάλωση που δεν ξεφεύγει.

Ο κινητήρας των 850 κ.εκ. κρύβει την τεχνολογία… μέσα, καθώς η ρετρό εμφάνιση του δεν κρύβεται. Απίστευτο δούλεμα, ιδιαίτερος ήχος και κατανάλωση που δεν ξεφεύγει.

    Κινητήρας

    Ένα σήμα κατατεθέν της Moto Guzzi, ο V2 με τον στροφαλοφόρο κατά μήκος της μοτοσυκλέτας, αποτελεί την καρδιά της V85 TT. Στην εποχή του… πολέμου τεχνολογίας και ιπποδυνάμεων στις on-off, το μοντέλο αποστασιοποιείται εμφατικά, προτείνοντας κάτι διαφορετικό. 

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »


    Ο δικύλινδρος, αερόψυκτος κινητήρας των 853 κ.εκ. είναι νέος, όμως ακολουθεί πιστά τις Moto Guzzi αρχές σχεδιασμού: Φέρει 2βάλβιδες κεφαλές  και εκκεντροφόρο στο μπλοκ, ενώ συνδυάζεται με ξεχωριστό κιβώτιο ταχυτήτων και ξηρό, μονόδισκο συμπλέκτη. Όμως, παρά την… ρετρό μηχανολογική διάταξη, τα εξαρτήματα και τα υλικά στο εσωτερικό του κινητήρα συμβαδίζουν με την αιχμή της τεχνολογίας Τα κάρτερ είναι ενισχυμένα και το δίκτυο λίπανσης εντελώς νέο. Ολοκαίνουργια είναι επίσης οι μπιέλες, ο στροφαλοφόρος και τα πιστόνια, όλα ελαφρύτερα με στόχο καλύτερη απόκριση στο γκάζι και μεγαλύτερη ευστροφία. Τα ωστήρια των βαλβίδων είναι από αλουμίνιο, ενώ οι βαλβίδες εισαγωγής από τιτάνιο, με την Moto Guzzi να δηλώνει ότι είναι ελαφρύτερες κατά 50% από τις αντίστοιχες ατσάλινες. Σε συνδυασμό με εξελιγμένο σχεδιασμό για την μείωση των τριβών, ο κινητήρας είναι ο πρώτος στην ιστορία της εταιρείας που μπορεί να φτάσει τις 8.000 στροφές. Το μοτέρ αποδίδει 80 ίππους και ροπή 8,2 kgm στις 5.000 στροφές, με το 90% αυτής να είναι διαθέσιμη από τις 3.750 σ.α.λ.. Οι πιο «διαβασμένοι», έχουν ήδη καταλάβει, ότι μιλάμε για έναν κινητήρα που δεν εστιάζει στην ισχύ και στην ταχυστροφία και αυτό είναι αλήθεια: Ο δικύλινδρος ξεχωρίζει για την απόδοση της πλουσιότατης ροπής του, σχεδόν… από το ρελαντί, που διαμορφώνει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στην οδήγηση (όπως θα διαβάσετε και παρακάτω), ενώ παράγει έναν ιδιαίτερο ήχο που ενισχύει την μοναδικότητα του. 

    Σε επίπεδο επιδόσεων, οι 80 ίπποι αποδεικνύονται ικανοί για αξιοπρεπέστατα νούμερα, μιας και το 0-100 χρειάστηκε 5,8 δευτερόλεπτα και μια ρεπρίζ 60-120 χλμ/ώρα με 4η χρειάστηκε 7,3 δευτερόλεπτα. Τον έλεγχο του κινητήρα αναλαμβάνει σύστημα ride-by-wire που ελέγχει το μοναδικό σώμα ψεκασμού των 52 χιλιοστών, μέσα από 3 διαφορετικούς χάρτες απόκρισης: Ρύθμιση «δρόμου», «βροχής» και «off-road».To σύστημα traction control (MGCT) προσαρμόζεται αυτόματα ανάλογα με την χαρτογράφηση ισχύος, ενώ μπορεί να απενεργοποιηθεί. Αύξησε την ισχύ της V85TT με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »